ראיון עם בטי רוקאווי: "בילדות קראו לי מכשפה, אמרו לי שאני אפס אבל בסוף חזרתי לאור הזרקורים"

בטי רוקאווי התקמבקה לחיינו הטלוויזיוניים ב"מאסטר שף" VIP והפכה לחביבת הקהל אך הודחה רגע לפני הגמר. אחרי שלימדה אותנו שלא רק בנשים יפות היא מבינה, אלא גם בכל מה שבין ספיחה בקורוגן לעג'ה תרד, הגיע הזמן לסיכום העונה שלה בראיון מיוחד לפורטל עומרי חיון.

azwmdbubzqrlspwmvoruhvyol_usermedia

גמר "מאסטר שף" VIP ממש מעבר לפינה. מה זה מעבר לפינה? היום! במרחק נגיעה מהגמר, בטי רוקאווי הפסידה בראש בראש האחרון מול מי שהיתה פעם בת טיפוחיה, איה קרמרמן, אז דוגמנית ומגישה, היום אשה מחוזקת וחזקה. מי שהיתה מחלוצות שופטי הריאליטי ב"הדוגמניות" ונכנסה למטבח של מפורסמי "מאסטר שף" כמתמודדת מסכמת עונה.

ממה הכי נהנית במהלך העונה? ומה לקחת איתך מהתכנית?

"ביום הראשון לצילומים היינו תקועים בשלג משש בבוקר עד שלוש בצהריים במוניות ואחר כך בקניון מודיעין נרדמתי על הספסל עד ששמעתי מתוך החלום שצוות 'גיא פינס' הגיע וזינקתי. היה גם יום אחד שכל השופטים חטפו רעלת סירפדים ושחררו אותנו מוקדם. מעבר לזה, מאוד נהניתי מהמשתתפים. במיוחד אבי נוסבאום, שי ונורמן. היו הרבה דחקות וצחוקים בהפסקות".

איך היה לחזור לאור הזרקורים אחרי תקופה ארוכה שהיית בפרופיל נמוך?

"למדתי שכשיוצאים מאזור הנוחות קורים דברים מופלאים וצדק אלברט אינשטיין כשאמר שדמיון חשוב מידע. אני בישלתי ויצרתי מתוך הדמיון, וזכיתי שש פעמים במנות מצטיינות".

בשונה מ"הדוגמניות", ב"מאסטר שף" את מקבלת המון אהבה מהצופים. איך את חווה את זה?

"נהניתי לחזור לזרקורים כי התגעגעתי לצומי. מי לא אוהב צומי? כאחת ממשפחה מרובת ילדים לא זכיתי להרבה מזה ואחות של אבא הייתה מכשפה שאמרה לי בילדות שאני אפס, שרק כמשרתת שלה אוכל להרוויח…"

762365-5

אפרופו משפחה, דיברת על אביך במהלך העונה ואמרת שבוודאי הוא יהיה גאה בך. מה אבא שלך אמר על ההשתתפות בתכנית?

"אבא גאה בי. אני הולכת איתו להרמת כוסית ביום רביעי בבורסה, הוא זקן היהלומנים בן 98 שיבדל לחיים ארוכים".

איך הרגיש לך להתחרות מול איה בדו קרב, ואיך קיבלת את ההפסד?

"מולה היה כיף, היא הייתה דוגמנית שלי. איה היא טהורה, צדיקה, מוארת ובכלל אני היום במקום שקט, רגוע ושליו. שום דבר לא מוציא אותי מאיזון – גם לא דו קרב. מכולם למדתי התנהלות אחרת, לא כמו שבטי הישנה תפקדה".

master_chef_vip_ID_beti_WIDE_c

משופטת ריאליטי למתחרה VIP – האם קונספט המתמודדת VIP בריאליטי קוסם לך ומדגדג לך עוד? ואם כן, איזה תכניות היית עושה? 

"הייתי הולכת לריאליטי נוסף, אבל לא מה שקיים היום. 'האח גדול VIP' הציעו לי, לא מתאים לי להיות סגורה במעבדת עכברים. לגבי 'המירוץ למיליון' – אני לא בכושר, אז לא… אבל אם יהיה נושא שידבר אלי כמו ריאליטי על עיצוב וסטיילינג, בכיף. מתאים לי לראיין בתכנית רדיו או ערוץ נישה ולהיות מבקרת מסעדות".

מה דעתך על החיקוי שעשו לך בארץ נהדרת?

"החיקוי קרע אותי מצחוק, הנה אני בפנתאון. בריאליטי 'הדוגמניות' לא אהבתי את החיקוי וכאן אהבתי, כי היום אין לי בעיה לצחוק על עצמי ושהם גם יצחקו עלי, גם האף האלרגי שלי עזר לדמות שלי".

anashim4_020215_betty_c

גמר "מאסטר שף" VIP ישודר הערב (א') בשעה 21:00 בערוץ 2.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן