גמר "המירוץ למיליון": הפיינליסטים מסכמים את העונה

11049487_835401303199172_7679074410666954578_n

שי ושני הם הזוג שזכה במקום הראשון בגמר הגדול של העונה הרביעית של "המירוץ למיליון": הוא החבר הכי טוב של בעלה, ואף אחד לא חשב שהם יתקדמו כל כך רחוק בשלבי המשחק של תכנית הריאליטי.

אתמול (שבת), שודר גמר "המירוץ למיליון" וכולנו ראינו איך קרה הבלתי האפשרי – שי ושני הם הזוכים המאושרים בגמר הגדול של העונה הרביעית של "המירוץ למיליון". בראיון שערכנו השבוע עם שני אלון לקראת הגמר, היא עמדה בדעתה על כך שלא הייתה עושה את המירוץ עם אף אחד אחר – עכשיו, בדיעבד, אנחנו יכולים להבין למה.

מרגע הכרזת סיום העונה, פרופילי הפייסבוק של המתמודדים (שי ושני, טום ואוריאל ויוכי ולינור) נשטפו בין רגע בכמות עצומה של פוסטים מחברים ומעריצים שממהרים להביע תמיכה ולברך את הזוגות. ביניהם, גל אוחובסקי שכתב לאוריאל יקותיאל על הקיר: "לולי הייתן מהממות, באמת, הבאתן לא רק כבוד אלא גם עוצמה. הילדים שהתאהבו בכן בכל הארץ יגדלו קצת אחרת..", שכמובן תייג את טום באום באותה נשימה.

11091333_10153145683534593_5129494370061384245_n
הכי מאוהבות ומאוהבים בהן. טום ואוריאל

 

מסתבר שתגובות האהדה בפרופילים של המתמודדים הם רק ההתחלה, וכנראה שהלילה היו לכולם נדודי שנה – החל מהשעה 00:30 ועד השעות הקטנות של הלילה, פרסמו הפיינליסטים פוסטים אישיים, בהם פרקו, סיפרו על החוויה המעצימה ובעיקר הודו לפרטנר שלהם במירוץ ולכל מי שלקח חלק ב"חוויה ששינתה את החיים מהקצה לקצה", כפי שאוריאל יקותיאל כתב לצד תמונה מאחורי הקלעים שלו ושל טום מתוך צילומי התכנית:

"זהו. נגמר. עכשיו אני הולך לחפור קצת, נראה לי מותר לי. זה הגיע, הסוף לחוויה ששינתה לי את החיים מהקצה לקצה. קודם כל תודה לכל העורכים והצלמים והבמאים ואנשי התוכן וההפקה שעשו אותי להרבה יותר ממה שאני. אתם אלופי עולם, אין גאווה כמו להיות חלק מהעונה המושלמת הזו. תודה לכל המתמודדים שנתנו את קרב חייהם, גאווה לי להימנות ביניכם. תודה לכל החברים והמשפחה שכל יום עודדו ותמכו. תודה לכל הקהל בבית ובמיוחד לאלה שהרעיפו עלינו אין סוף של אהבה וחיממו לי את הלב ברמות שלא תיארתי שיתכנו, כבוד גדול לי שאתם אומרים שהשפעתי על מסלול חייכם, ואני מקווה שאולי, למרות שזו סה״כ תכנית טלוויזיה, הצלחנו קצת להרחיב את הראייה של אנשים. וכמובן התודה הכי גדולה, ללילי שלי, אין בן זוג כמוך, גם בעוד מליון שנים לא הייתי מוצא מישהו כמוך שיעבור איתי את החוויה הזו על הצד הכי טוב , שאפשר לדמיין. אין דבר כזה מקום שני מבחינתי. אנחנו, כבר ניצחנו."

גם החלק השני של הצמד, טום באום, העלה פוסט עם תמונה של שניהם ממהלך צילומי העונה. השבוע בראיון לפורטל הוא הודה: "הייתי עושה את המירוץ שוב!", וכבר בליל הגמר של העונה הוא מפנטז להשתתף בעונת VIP של "המירוץ למיליון":
"לפני כמעט שנה, כשרון שח-שח אמר לנו ״מיד תצאו לחוויה של פעם בחיים״, הוזנקנו למסע שפשוט שינה לי את החיים. כמו שראיתם בחודשים האחרונים, מדובר בחוויה הכי מטורפת, מלחיצה, כיפית, משוגעת ומדהימה. בכיתי, צחקתי, צרחתי, הרמתי, העזתי, גיליתי על עצמי שאני לא כזה מפונק כמו שחשבתי, שאני מסוגל לתמוך כשקשה, לפרגן כשטוב, לא להתבאס כשרע, שאני מסוגל לתת פייט לזוגות הרבה יותר חזקים ממני פיזית. גיליתי שהכל בראש, שאסור להתייאש, שמותר לבכות, שזה בסדר להיות קיצ׳י (כמו עכשיו) וששיתוף פעולה וחברות זה הדבר הכי חשוב שקיים בייקום. וזה הזמן להודות לחבר הכי טוב שלי בשנים האחרונות. אוריאל, לא הייתי רץ בחיים עם מישהו אחר שהוא לא אתה. תודה שהיית הפרטנר הכי טוב שיכולתי לחלום עליו לעבור את החוויה הזו ואני ככ שמח שעברנו אותה יחד. אז, אני הייתי טום מ״טום ואוריאל״, ועכשיו, רגע לפני שהטייטל עוזב אותי (אלא אם אמצא את עצמי עוד שנה במירוץ vip, הכל עניין של פאלאס), רציתי להגיד לכולם תודה על כמויות האהבה שהרעפתם, לסכם את התקופה הכי טובה בחיים שלי ולהזכיר שבמיליון שקלת אמנם לא זכיתי אבל מבחינתי זכיתי בכל כל הרבה דברים אחרים. איזה פאאאאאאאאאן"

יוכי ולינור אמנם הגיעו לגמר במקום האחרון מאחר ויוכי נשברה במשימת האקסטרים של הגמר, אבל גם לינור פחימה לא שוכחת ליהנות מהרגעים האחרונים כחלק מהעונה הרביעית של "המירוץ למיליון" ומחלקת קרדיטים:

14233814229105_b

"אז ברגעים הכי חשובים בחיי כמו ביום חתונתי… וביום הכרזת הגמר יש רק אחד שמלווה אותי… שירן היקר. תודה מיוחדת על איפור מושלם, ושוב על שמלות כלה הכי מושקעות שיכולתי לחלום…וכמובן על היותך אדם מדהים שמעניק מכל הלב"

 

שי ושני, מברוק.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן