סלבסטגרם אביבי: המפורסמות היפות בישראל מטיילות בחיק הטבע

liranko

גיא זוארץ חוגג עם הגולסטארים יום הולדת, שני אלון נופשת עם הבעל וחברים בים המלח, שיר אלמליח מחליפה יבשת, עדי שילון חולה מתה באילת, הישראליות הכי יפות פתחו את האביב בטיול בחיק הטבע, למה דנה רון מקפצת באישון ליל מעל גדרות בעיר? ובר רפאלי? יפה בסגול. סלבסטגרם – סיכום סוף שבוע.

נראה שהבונדינג הארגנטינאי של גברי "גולסטאר 3" עבד מצוין, כי את יום ההולדת ה-42 שלו, גיא זוארץ ממש לא העביר רק בחברת אשתו יעל בר זוהר והצאצא השלישי שמתבשל. גם החברים מגולסטאר באו לפרגן ולשיר קריוקי: גל אוחובסקי, לירן שטראובר, צחי אשכנזי, ג'ובאני רוסו וזהר ליבה.

guyzuchovsky

guyzu

uchovsky

בר רפאלי בילתה את סוף השבוע הפרוע שלה במלון ריץ קרלטון המפואר באיסטנבול, שם חגגה במסיבה של איילי הון טורקים והוכיחה שהיא רבת כישורים בשמלה סגולה ומהממת:

bar2

bar1
על מי את מפרקת את הזעם? בר רפאלי

 

שני אלון בחרה להתפנק על זרי חצי הגמר, ולקחה את הבעל רונן (שכנראה אבק הכוכבים התחיל לדגדג גם לו והחל להיחשף) וחברים לנופש בים המלח.

shanialon1

shanimalonrimonim

אפשר את הטבע הזה באביבי יותר? בנות הביצה היפות לירן כוהנראליאנה תדהרדנה גרוצקי, ירדן הראל וחברים יצאו לטיול בעמק האלה האביבי ופתחו רשמית את העונה.

liranko2

grostky

elianati

liranko

elianayarden
נעים בשמש. אליאנה תדהר וירדן הראל

 

מי שבילתה את הסופ"ש בנופש גם, אבל עם שפעת ו-39 מעלות חום היא עדי שילון. למרות הכל, השפעת לא עצרה אותה כל הדרך לאילת כדי להשתתף בפתאלרוק פסטיבל, אותו היא מגדירה כ"זכרון אחד מושלם".

adishilon

ירון ברלד חוגג 39 אביבים, מזל טוב וזהירות על היונים.

berladbday
מהאינסטגרם של דודו ארז

 

דנה רון מה העניינים? אל תתנו לה לחנות רחוק מהבית!

danaron

ולסיום, הדרך הכי טובה לסיים סוף שבוע ולהתחיל שבוע חדש, היא עם תמונה עדכנית של שיר אלמליח שנודדת כעת כל הדרך מדרום אפריקה שם עבדה קשה בדוגמנות, לניו יורק, שם תמשיך לעמול ביזע בדוגמנות.

shirelma

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן