טיטי, אלכסה ונטלי דדון בקליפ חושפני ל-MTV

בקליפ חדש שיופיע ב-MTV, טיטי איינאו, שביט ויזל, נטלי דדון ואלכסה דול מראות לנו שהן יודעות לרקוד ולהזיז את הגוף, ביחד עם אבישחר ג'קסון שנמצא פה בעיקר בשביל לעשות לנו אווירה של מסיבה.

בדג

לפני כשבועיים חשפנו כאן בפורטל סרטון מאחורי הקלעים של הצילומים, בו אלכסה דול נצפית בריקוד חושפני לבד על הסט כאילו היא ממש באמצע מועדון בשישי בערב. עכשיו כשהקמפיין באוויר, כבר אפשר לספר לכם את כל הפרטים על הצילומים ל-MTV: בקליפ טיטי איינאו (מלכת היופי לשנת 2013), שביט ויזל (מלכת היופי לשנת 2010), נטלי דדון ואלכסה דול ("המירוץ למיליון"), מפגינות את כישורי הריקוד שלהן בבגדים צמודים וקצרצרים, בזמן שאבישחר ג'קסון שר לצידן. הקליפ הופק על מנת לקדם דגם חדש של נעלי ריבוק.

לך

הה

מנכ"ל חברת "REEBOK", משה סיני, מספר: "בחרנו להשיק את נעל הדגל בהפקת קליפ ל-MTV מאחר ויצירת שיר קליט עם קליפ מהנה לצפייה יוצרים תודעה לאורך זמן רב. בפרויקט הושקעו 2 מיליון שקל ועומדים בראשו נטלי דדון, טיטי איינאו, אלכסה דול, שביט ויזל ואבישחר ג'קסון. הסופר-גרופ הישראלי עמד בפני אתגר לא פשוט – לייצר גרסה ישראלית לתרבות ההיפ-הופ האמריקאית שמלווה את מוצרי ריבוק בארה"ב."

unnamed
בתמונה: הדוגמניות ומנכ"ל ריבוק. יח"צ

וגם לגבי אטל, מנכ"ל "זניט מדיה" יש מה להוסיף על תהליך השיווק של הקמפיין: "פיתוח הקליפ הוא חלק ממהלך עולמי של "REEBOK" הנערך בישראל וארה"ב במקביל, וכדי לחזק את הפצת השיר הוא ישוחרר לתחנות רדיו ומועדונים בישראל ובעולם."

לצפייה בקליפ:

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן