נחשף: לי לוי תשתתף ב"הישרדות VIP"

רוצים להשתתף בעונה החדשה של "הישרדות VIP"? אנחנו מבטיחים לכם שלצאת כמה רגעים עם יהודה לוי, להפגש לדייט עם איציק זוהר ולנהל זוגיות עם הבן של ראש הממשלה – יהיה מתכון בטוח להצלחה. תשאלו את לי לוי

225846
צילום: יח"צ

אמנם לי לוי נכנסה לתודעה בערך לפני רגע וחצי, אבל נראה שיש לה מטרה ברורה והיא גם יודעת איך להשיג אותה. יהודה לוי ולי לוי, ששם המשפחה הזהה שלהם מקרי בהחלט, ניהלו מערכת יחסים קצרצרה שלא החזיקה מעמד אבל סחפה אחריה כותרות רבות במדורי הבידור. תחילה, לי יצאה לדייט אחד עם איציק זוהר, אבל בינתיים נדמה שהיא מצאה את מקומה ונוח לה בין ארבע הקירות (המתקלפים?) של משפחת נתניהו, כי הזוגיות בין לי לוי ליאיר נתניהו מחזיקה מעמד בחודש האחרון.

הכותרות שהתחלפו במדורים בקצב מסחרר, זיכו את לי בהשקות ואירועים סגורים, בראיונות לכל מקום, קבלת קמפיינים וכנראה שעכשיו היא גם תוכל להטביע את חותמה בביצה באופן רשמי, ולהיפטר מהתארים "אקסית של, ו-"חברה של".

natylyyy_2_c

ממש עכשיו הפקת "הישרדות VIP" נמצאת בשלב הליהוקים לעונה שתעלה על המסך בקרוב. נכון לעכשיו, לצד לי לוי ישתתפו בעונה החדשה: רפי רשף, פאר טסי ודורון מטלון. בימים האחרונים התקיים משא ומתן בשלב מתקדם עם לוי בנוגע להסכם השתתפותה בתכנית הריאליטי. במידה והכל ילך כשורה, עוד מעט כבר תוכלו לראות את לוי בבגד ים כשהיא מתמודדת עם אקלים ותנאי שטח של אי בודד. לא רע, יחסית למי שהתחילה את דרכה על גבי אריזות תחפושות לפורים.

10665175_763866060341857_4969296650296355101_n
צילום: עדן שוחט

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן