רוצים לעבוד עם האנשים החזקים בתעשייה? זה בשבילכם

נחשו מה משותף לכל התכניות הבאות: "הכוכב הבא", "ארץ נהדרת", "היהודים באים", "גולשי ספות" ו-"יומני החופש הגדול". כל המשתתפים בתכניות האלה ואחרות, עברו אודישנים מפרכים והצליחו להרשים את אמירה בוזגלו, המלהקת שכבר מזמן כבשה את גבולות התקשורת. מעכשיו, היא בוחרת לחלוק איתכם את הידע ומחליטה לפתוח קורס ליהוק. מה זה אומר ומתי זה קורה? כל הפרטים.

1472004_671078406246217_123983739_n

בוזגלו היא בין המלהקות הכי מעוררות השראה בתחום: מצד אחד היא באה לתת עבודה, מצד שני מעניקה לנבחנים את ההרגשה הכי נינוחה להתחיל בה אודישן, שאתם כמובן יכולים לתאר לעצמכם שזו משימה לא קלה בהתחשב במעמד המלחיץ. לא פעם נתקלת אמירה בשאלה "איך את עושה את זה?!", ובסופו של דבר החליטה לפתוח קורס ליהוק בהובלתה.

unnamed (4)

תוסיפו לצד זה את הרזומה המרשים ותגלו שכמעט על כל סדרה שאתם רואים, היא אחראית ברמת השחקנים: "הכוכב הבא 2", "ארץ נהדרת", "היהודים באים", "אטלנטיקה", "גולשי ספות", "בקרוב אהבה" "המופע של שביט ונטורה", "הבנים והבנות", "יומני החופש הגדול 1", גם הקליפ "מישהו פעם" של עברי לידר ואפילו פרסומת ה"ביביסיטר" המדוברת הם כולם חלק מהעניין.

הקורס הראשון ייפתח בעוד כשלושה שבועות, אז שוחחנו עם אמירה כדי להבין למה אנחנו צריכים את זה:

"אני פותחת קורס ביוזמתי במסגרת בית הספר לתקשורת של קשת – 'Make'. לקורס נרשמו כבר מעל ל-150 אנשים, כשאני מסננת רק למתאימים. בשלב הראשון תיפתח כיתה של 30 משתתפים, לתהליך עבודה בהובלתי ל-16 שיעורים שיתפרשו על כ-8 שבועות. בכל שבוע אני מעשירה את המשתתפים בידע ובניסיון שרכשתי ומפגישה אותם עם בכירים מהתעשייה שיעבירו שיעורים גם הם. בקורס נעבור על כל נישות הליהוק באשר הן: מפרסומות, דרך דוקו, דרמה, ועד ריאליטי."

4ik7lw

בתמונה: צוות הפקת "הכוכב הבא"

מרצים אורחים: יורם זק (במאי ועורך "האח הגדול"), צחי אליהו (מלהק "האח הגדול"), נילי בייטל (מלהקת "מחוברים+"), רוית ליאור מנדל, קותי סבג, רני סער (במאי "זגורי אימפריה", "עספור") ואסתר ידגר.

כדי שיוכלו המשתתפים להתנסות בשטח, החל מאמצע הקורס אני נותנת להם ללהק לאחת מתכניות הריאליטי הגדולות בתעשייה, כשלתרגיל סיום נציג הקאסט שלנו ורן תלם (סמנכ"ל תכניות קשת) יבחנו אותם וישקלו אם עבודת הליהוק שעשו מתאימה לתכנית."

unnamed (5)

אמנם קצת קשה לעקוב, אבל בימים אלו אמירה מרכיבה קאסט ל"מז'פ", דרמה חדשה ב-"HOT", סרט חדש בשם "הד", מגוון פרסומות, שעשועון לערוץ 10 ו"הבנים והבנות" לערוץ הילדים.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן