מציאות מתחלפת: כל תאריכי הסיום וההתחלה של תכניות הריאליטי

בסוף החודש יגיעו לסיומן שתי תכניות ריאליטי – "המירוץ למיליון" של רשת, ו"מאסטר שף VIP", של קשת. מי החדשות שיחליפו אותן ומתי זה יקרה? כל הפרטים.

598cecbe3b78d22b65c83d3959754655

 

בפרקים האחרונים של "המירוץ למיליון" כבר ניתן היה להריח את הסוף. דרגת התחרותיות בהחלט עלתה שלב – כל הזוגות חזקים, כל הזוגות "מתאבדים" על המשימות, אלה וובה כבר לא מקבלים "עצור", ואפילו דניאל ומאירי כבר חזרו הביתה!

דניאל ומאירי.

 

הזוגות ששרדו עד עכשיו הם: יוכי ולינור, אלה וובה, שי ושני, טום ואוריאל, וגל וליאל. חמישה זוגות זה לא הרבה בכלל, כבר התחלתם לחשוב מי הפייבוריטים שלכם בגמר? רק עוד שתי הדחות ואנחנו מגיעים לגמר, שבו יתמודדו שלושה זוגות בלבד. כדאי שתתחילו לחשוב על זה, כי הגמר המדובר ישודר ביום שבת ה-28.3.15.

מתמודדי המירוץ למיליון. קרדיט תמונה: יח"צ.

 

לעומת זאת, ב"מאסטר שף VIP" עוד קשה לדבר על גמר – זה מרגיש כאילו רק לפני שבוע חיים כהן הפציר במתמודדים: "רוצו לבשל!". מה עוד, שעברו רק ארבע הדחות – מה שמשאיר אותנו עם שמונה מתמודדים ראויים. בקיצור, כשנגיע לגשר נחצה אותו.
גמר "מאסטר שף VIP" ייערך ביום ראשון ה- 29.3.15 – יום אחד בלבד לאחר גמר "המירוץ למיליון".
גמר של העונה השלישית שבר שיאים והיה למשדר הנצפה ביותר בישראל בטלוויזיה המסחרית בכל הזמנים, עם שיעור צפייה של 46.6% אחוזי רייטינג. מה אתם אומרים, העונה הנוכחית תזכה להערכת רייטינג דומה?

1837201-18
נבחרת מאסטר שף VIP. קרדיט צילום: יח"צ

 

תכניות הריאליטי החדשות שיחליפו את מקומן על המסך הן "האח הגדול VIP", וה-"אקס פקטור".
בעונת ה-VIP הראשונה של "האח הגדול" זכה דודי מליץ. העונה החדשה של "האח הגדול VIP" צפויה לעלות לשידור ב10.5.15, ואילו לגבי ה-"אקס פקטור" נמסר לנו כי עוד אין תאריך עלייה משוער, מאחר והתכנית עדיין נמצאת בשלבי האודישנים – אז אם חשבתם להיבחן לתכנית, זה בהחלט הזמן.

צוות שופטי ה-"אקס פקטור". קרדיט תמונה: יח"צ.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן