משתתף "אקס פקטור" מאיים להצית את עצמו מול משרדי "רשת"

maxresdefault1

חיליק כהן, מהמשתתפים הבולטים של העונה הראשונה של "אקס פקטור" פנה לכלי תקשורת ודיווח להם שבכוונתו לשים קץ לחייו מול משרדי רשת, בטענה שהתכנית הרסה לו את החיים.

15 דקות התהילה של משתתפי תכניות הריאליטי עלולות להסתיים במשבר עמוק עבורם, אם אלה היו סער שיינפיין ובנצי שני שתבעו את הפקת "האח הגדול" וקשת בעקבות פרשת הכדורים, או ג'קו אייזנברג וישראל בר און שתבעו את הפקת "כוכב נולד" בעקבות משבר שנוצר בחייהם, לטענתם בעקבות ההשתתפות בתכניות.

במקרה של חיליק כהן, הוא דווקא בוחר שלא לפנות לאפיקים משפטיים, אלא להשתמש באיום מדאיג הרבה יותר שלא מסתכם בשאלה של כסף, אלא בשאלה של חיים או מוות: הוא מאיים להתאבד. כך הוא פרסם שלשום בעמוד הפייסבוק של "אקס פקטור" ישראל:

Capture222

כזכור, חיליק הופיע באודישן ל"אקס פקטור" לפני שנה וחצי, שהופסק באמצע וזכה לקטילות של שופטי התחרות. לאחר שידור האודישן סיפר לתקשורת שניסה לשים קץ לחייו בעקבותיו. בהמשך הוזמן חיליק להופיע עם שירו "אני כאן" פעם נוספת, אז כחלק משואו של התכנית, והוא אכן נתן שואו, אחרי שקרא לפורטיס "גרגמל" והוסיף, "אני ארקוד לו על הקבר" בסיום הנאמבר.

בשיחה עם אתר "וואלה!", סיפר כהן שבכוונתו להצית את עצמו מחרתיים (יום ה') מול משרדי רשת, האחראית על הפקת התכנית "אקס פקטור", ולשים קץ לחייו. "הם הרסו לי את החיים", מסר להם, "מאז התכנית אני לא אותו בן אדם, הובטחו לי הרבה דברים בתמורה לשתיקתי שלא קוימו".

בזכיינית רשת סרבו להתייחס לדברים.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן