אירוויזיון 2015: נדב גדג' הוא לא המתמודד הצעיר ביותר

נדב גדג', שזכה ב"כוכב הבא" ובעקבות כך ייצג אותנו באירוויזיון, הסתמן כמתמודד הצעיר ביותר בתכנית הריאליטי. אך האם הוא גם המתמודד הצעיר ביותר בתחרות ה"אירוויזיון"? ממש לא! שימו לב, על תואר הנעורים המתוקים יתחרו איתו עוד שתי זמרות צעירות.

next_star2_15_15_nadav_i

אם הצבעתם לנדב גדג' (16) בגמר "הכוכב הבא" כי נשביתם בקסמי הנעורים שלו, וחשבתם שהוא יוכל לשבות גם את שאר העולם בערב הגורלי על במת ה"אירוויזיון" – כדאי שתשמעו את הבשורות:

כמדי שנה ב12 השנים האחרונות, נערכה התחרות האירופאית "Junior Eurovision", שהיא בעצם תחרות אירוויזיון לילדים מגיל 16 ומטה, מאחר ובאירוויזיון שאנחנו מכירים ניתן להשתתף החל מגיל 16 בלבד.

בנובמבר האחרון, השתתפה אניטה סימונצ'יני (16) ב"Junior Eurovision", כחלק מהרכב המונה חמש בנות צעירות, תחת השם "The peppermints" ("סוכריות המנטה") שהתמקמה במקום החמישה עשר בתחרות, עם השיר "Breaking My Heart" ("שוברים את לבי").

צילום: טוויטר

 

כבר ב-25 בנובמבר סימונצ'יני הצעירה נבחרה בוועדה פנימית על ידי רשות השידור הסן מרינית, SMRTV, לייצג את סן מרינו באירוויזיון 2015, בווינה, אוסטריה, יחד עם מיקאל פרניולה, שייצג את שייצג את סן מרינו באירוויזיון הילדים 2013 עם השיר "O-o-O Sole intorno a me" ("או, אור שמש מסביבי").

ולא, היא לא היחידה. השנה תתמודד באירוויזיון גם מולי סטרלינג (16), עם השיר "Playing With Numbers" ("לשחק עם מספרים").

25223dd638aec59bbc28a18730e2e6a4

סטרלינג נבחרה לייצג את אירלנד ממש לפני כמה ימים, ב-27 בפבואר, לאחר שנחשפה כשזכתה במקום השני בתחרות "Tipp Teen Idol".

אנחנו התרשמנו. מה אתם אומרים, יש לנדב גד'ג סיכוי טוב לזכות השנה? כנראה שניאלץ לחכות ולשמוע את השיר שנבחר לייצג את ישראל השנה, "Golden Boy" שכתב והלחין דורון מדלי.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן