תנו לחיות לחיות נגד המירוץ למליון

err

עמותת "תנו לחיות לחיות" שוקלת להחרים את התוכנית המירוץ למליון המשודרת אצל הזכיינית של ערוץ 2 "רשת", בעקבות משימה ששודרה בתוכנית האחרונה אשר במהלכה התבקשו המתמודדים כדי להמשיך במירוץ, לעבור משימה ובה הם צריכים לתפוס בברוטליות גורי חזירים ולהביאם למיקום שונה בכח.

מתמודדי המירוץ למליון התבקשו במהלך המשימה להשתמש בכל האמצעים כדי לתפוס את החזירים. המתמודדים עקיבא וענהאל הצליחו להרגיז את אנשי תנו לחיות לחיות שבזמן משימתם התנהגו בזלזול לחיות. המתמודדת הדתייה ענהאל, בזמן שבעלה הקיא על החזיר נשמעה אומרת "איכס חיה מגעילה", "אי אפשר לראות אותה פלא שאי אפשר לאכול אותה". ובעלה אמר: "חיה מסריחה, עכשיו נגמור עלייך"

עמותת תנו לחיות פרסמה בעמוד הפייסבוק שלה את כעסה על הפקת התוכנית:
"נראה שבמירוץ למליון חושבים שרייטניג מגיע מהתעללות בבעלי חיים…ערוץ 2, פריים טיים כמה נמוך עוד תרדו? האם בפרק הבא נוכל אולי לראות את המתמודדים רודפים נגיד אחרי ילדים…אולי אחר סבתות חסרות אונים…כל חסר אונים שאפשר לתפוס אותו בעודו צורח- הרי זה משובח לרייטינג!"

מרשת נמסר בתגובה: המשימה לא עסקה בהתעללות בחזירים חלילה, נהפוך הוא. מדובר במנהג מסורתי של חוואי הונגריה אשר מגדלים חזירים בחוות הפזורות באזור הכפרי. זו הדרך שלהם לתפוש חזירים מימים ימימה… "המרוץ למליון" היא תוכנית שמעצם מהותה מעמתת את המשתתפים בה עם אנשים, נורמות, פולקלור ומנהגים מתרבויות שונות. לא בכדי זהו משחק הטלוויזיה הגדול, המסקרן והמעניין בעולם. יחד עם זאת, אם יש מי מצופי ערוץ 2 שנפגע אנו מתנצלים על כך התנצלות כנה ואמיתית. אנו לא ניתן יד להתעללות מכל צורה ואופן

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן