אביו של אייל גולן הודה בבעילת קטינות ויישלח לכלא

דני ביטון, אביו של הזמר המפורסם, הורשע היום ע"י בית המשפט המחוזי בתל אביב בגין עבירות מין. במסגרת הסדר הטיעון, ביטון הודה בניצול קטינים לזנות והדחה לזנות בנסיבות מחמירות. עונשו צפוי להיגזר בעוד חודשיים, והוא יכנס לכלא לשנתיים. האם כך מגיעה הפרשה לסיומה?

פרשת "הזמר המפורסם", אשר נחשפה לראשונה בפורטל עומרי חיון וזעזעה את המדינה, עתידה להסתיים בעוד חודש. אביו של אייל גולן, דני ביטון בן ה-66, הגיע היום (א') לבית המשפט המחוזי בתל אביב בכיסא גלגלים לדיון המכריע, והורשע במסגרת הסדר טיעון בכמה סעיפים, בהם ניצול קטינים לזנות, הדחה לזנות בנסיבות מחמירות, שיבוש מהלכי משפט והשמדת ראיה. כחלק מההסדר הודה ביטון בביצוע העבירות.

מכתב האישום עולה שביטון, ששימש כאיש הסעות ושליחויות בחברתו של בנו הזמר, ניצל את קרבתו ומעמדו "תוך שימוש במעריצות הצעירות והתייחסות מבזה ומשפילה כלפיהן, כאילו היו חפץ לסיפוקו ולשירותו, לרבות מאוויו המיניים, כמו גם של מכריו". עוד עולה מכתב האישום כי הציג את עצמו בפני נערות כאביו של הזמר המפורסם בפני נערות בנות 15-20 כדי לפתות אותן להתרועע עמו, "והכול תוך ניצול רצונן של הנערות להימצא בקרבת אייל ולחסות בהילה של עולם הזוהר", נכתב בכתב האישום. "על בסיס הבטחות אלו, ובמטרה לפגוש באייל ולהיות בקרבתו, נהגו הנערות למסור לביטון פרטי התקשרות עמן". בין השאר, שידל שלוש נערות לספק לו שירותי מין בתמורה להבאתן לביתו של אייל, כך לפי כתב האישום.

לפי הסדר הטיעון, ביטון צפוי להישלח לשנתיים מאסר בפועל בכלא ולשלם פיצוי של 50,000 שקלים לשלוש הנפגעות. גזר הדין יובא לאישור בית המשפט בעוד חודשיים.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן