אלה מ"המירוץ למיליון" בקשיים כלכליים

עוד שערוריית חוזים בריאליטי. אלה אייבנדר, כוכבת ה"המירוץ למיליון" והחצי השני של וובה, טוענת כי החוזה עליו חתמה בתוכנית כלל התחייבות לסוכנות אחת בלבד – 'בי קונטנט', אותה היא לא יכולה לעזוב למרות רצונה לעשות זאת.

צילום מסך: פייסבוק
צילום מסך: פייסבוק

אלה טוענת שבחתימת החוזה אנשי הסוכנות הספציפית כבר נכחו במקום וכי היא לא ידעה שיש לה אפשרות לבחור בסוכנות אחרת. כעת היא כבולה להסכם וגם בקשות שלה לעבור סוכנות נתקלו בסירוב ובאיומים משפטיים.

אלה החליטה על רצונה לעבור לסוכנות אחרת לאחר שהנוכחית לא סיפקה לה לטענתה עבודה בחודשיים האחרונים מה שגרם לה לקשיים כלכליים וצורך להעזר בהורים.

תגובת סוכנות "בי קונטנט": "צר לנו לשמוע על תלונות ומענות מצד אי אילו מתמודדים או יותר מזה, מצד 'גורמים' ששמעו זאת ממתמודדים. משתתפים בתכניות ריאליטי, מכל סוג ובכל ערוץ, אינם יכולים לעשות דבר כל עוד התכנית משודרת על המסך.

"כפי שהמתמודדים ב'המירוץ למיליון' עברו מאנונימיות מוחלטת לחשיפה ציבורית חסרת תקדים, הם מחוייבים לניהול נכון ומקצועי, שבניצוחנו הם עוד יזכו להצעות רבות. כל ניסיון לייצר רעש מיותר עכשיו רק פוגע באטרקטיביות העתידית שלהם כלפי חוץ. יתרה מכך, הטיפול במתמודדים עובר לידי חברת הייצוג רק ולאחר סיום פעילותם על המסך".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן