ויראלי ברשת: אביבית בר זוהר בסינגל חדש

avivit6

אביבית בר זוהר לא פראיירית. כוכבנית הריאליטי עושה נקסט על הסולחה בינה ובין ליהיא גרינר ושמה גז על הקריירה המוסיקלית. במהלך סוף השבוע שחררה אביבית סינגל חדש בעיבוד של "אלמנה שחורה", "מי מי מי, מי את חושב שאני?!" שהפך לויראלי ברשתות החברתיות. אביבית: "זה שיר על העצמה נשית, כל אשה יכולה להזדהות אתו".

לימון התהילה של אביבית בר זוהר כנראה ממש גדול ועסיסי, כי מאז שהתפרסמה ב"האח הגדול" 4, היא ממשיכה לסחוט אותו ופשוט לא גומרת. אביבית בת ה-32 שמה גז על הקריירה המוסיקלית עליה התחילה לעבוד לפני שנתיים וחצי, ושחררה בסוף השבוע האחרון לאינטרנט את הסינגל השלישי שלה, “מי מי מי, מי אתה חושב שאני?”

הסינגל החדש הוא פרי שיתוף פעולה עם להקת "אלמנה שחורה", אולי אפילו חיבור טבעי למדי בין אלי זולטא, סולן הלהקה, ואביבית, שתי דמויות של ליהוקי ריאליטי שגורמות לך להרגיש מאד לא נוח להביט בהן מרוב מבוכהתדהמה, אבל פשוט אי אפשר להסיט מהן את המבט. “איזה חיבור מטורף! אנחנו בקשר מאד מאד טוב! כמעט יומיומי”, מספרת אביבית על החיבור שנולד בינה ובין זולטא שכתבו ביחד עם עמוס זולטא את מילות השיר, "שנינו טוניסאים ממשפחות חמות, כיף לנו ואני מאד שמחה על החיבור הזה, שהוא אחד מהחיבורים הטובים שהיו לי בשנים האחרונות. אני אוהבת את החבר'ה של אלמנה שחורה, אנשים מדהימים בעיני".

אחרי שבמדורי הבידור והתרבות קרעו לגזרים את הסינגל הראשון של אביבית, “Money, Man, Diamonds” (וב"מה שקורה באילת VIP” הרימולהסלאשלגלגועליה בהשמעה אקססיבית של השיר), לקחה אביבית מרווחי זמן ארוכים יחסית בין סינגל לסינגל, להם היא כותבת בעצמה את המילים, כדי להתמקצע במוצרים המוגמרים שהיא מוציאה לרשת. הדרך מהסינגל הראשון לסינגל החדש אמנם רצופה באוטוטיונים. אבל בסינגל השני שלה עם עדיאל, “חביבי I Love You”, וגם כעת, היא הקפידה על עבודת סאונד מקצועית יותר, עם קליפים ברמה גבוהה שלא גורמים להתנועע בכסא באי נוחות, כפי שהיה מצופה מוידאו קליפים של מי שעשייתה בעולם הבידור מזוהה לפעמים כטראש. בעקבות החיבור המוצלח לדבריה עם "אלמנה שחורה", שאחראים לעיבוד המוסיקלי של הסינגל, אביבית מתכוונת להמשיך לעבוד אתם גם על הסינגל הרביעי ומבטיחה: “תהיה הפתעה עם אנשים מאד מוערכים בתעשיה. תתכוננו".

הקליפ החדש שהספיק כבר להפוך לויראלי בסוף השבוע, מסמל עבור אביבית מעבר מתקופה בה היא היתה שופטת את עצמה לפי הצלחתה במערכות יחסים, לתקופה בה היא עצמאית ומצליחה בכוחות עצמה. “השיר הוא על אקס שלי שבא ממשפחה עשירה ואימא שלו לא רצתה אותי", היא מסבירה על לידת הפזמונאות פרי עטה ועל השתלשלות העלילה בקליפ, "הם לא רצו אותי כי לא באתי מהמשפחה הנכונה והוא עזב אותי בגלל אימא שלו. היא היתה משגעת אותי. זה שיר שאומר: מי אתה חושב שאני? אני לא פראיירית, לא שלך, לא של אימא שלך ולא של אף גבר בעולם. אני בסוף זו שיש לה עסקים ויש לה כל מה שהיא רוצה, ובסוף אני התותחית כאן".

בעצם פסלו אותך על כך שלא באת ממשפחה עשירה, בעוד שאת הצגת את עצמך באח הגדול כמי שלא תצאי עם גבר עני. קצת סותר, לא?

"בגלל שלא באתי ממשפחה עשירה, אז תמיד חיפשתי שכן יהיה לי מישהו שיש לו. אולי מהפחד שלא יהיה לי. אני לא שופטת אנשים שאין להם, יש לי חברים שאין להם, כולנו חיים במדינה שהיא לא דובאי. וחוץ מזה, עד היום יצאתי עם גברים צעירים ממני, אם הייתי מחפשת כסף הייתי יוצאת עם מבוגרים ממני, ולא עשיתי את זה כי אין משיכה, תשוקה. אני מגיעה ליחסים עם גבר רק מהמקום הייצרי".

avivit2
"עד היום יצאתי עם גברים צעירים ממני, אני מגיעה מהמקום הייצרי", אביבית בר זוהר. צילום מתוך הקליפ.

בהתחלה מילות הפזמון שכתבה אביבית היו בכלל "מי אתה חושב שאתה?”, אבל אז אלי זולטא, כאמור, נכנס לתמונה ועזר לאביבית לשפץ את המלים והחליף את ה”אתה” ב”אני”, והתוצאה מצאה חן בעיניה. “זה שיר שכל אשה יכולה לשיר לגבר שלה, זה שיר של העצמה נשית, וזה גם מה שמוביל אותי בשנים האחרונות שהתפרסמתי. אנחנו הנשים הן החזקות והמובילות, ולא הגברים. זה שיר שכל אשה יכולה להזדהות אתו: אתה לא יכול לקבוע, ואתה לא יכול לעשות מה שבא לך”.

העצמה נשית את אומרת. אז מפה את פותחת חזית פמיניסטית?

"פונות אלי הרבה מאד נשים ועוד שבוע אני עושה אצלי בבית שיחות להעצמה נשית של שעה וחצי. תהיה מכירת תכשיטים (של ליין התכשיטים שלה – ABZ) ותהיה אפיית לחם אמתית”.

הכי גירל פאוור. תהיינה סלבס?

"אני מקווה שג'קי אזולאי תהיה הראשונה".

בחירה נשית נבונה!

"נכון. אנחנו נשים וידינו בכל וגברים צריכים להבין את זה, בלעדינו גברים לא יכולים לעשות כלום".

Word.

avivit3
אביבית בר זוהר ואלי זולטא, מתוך הקליפ.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן