צפו: המפורסמים עונים לטוקבקיסטים סרטון ההמשך

girl
עוד לא שככה הסערה סביב הקמפיין שהשיק איגוד האינטרנט הישראלי:"אל תשתפו, אל תשתתפו" נגד בריונות ברשת וסחף את האינטרנט, בכיכובם של מפורסמים שמקריאים טוקבקים על עצמם. כעת מתפרסם גם סרטון מאחורי הקלעים של הקמפיין, בו מפורסמים, ביניהם השף איל שני, מרגול, כוכבת הרשת חן טל וכוכבת "מחוברים+" עדי שילון עונים בחזרה למטקבקים האכזריים.

במהלך שנת 2014 התקבלו במרכז לאינטרנט בטוח של איגוד האינטרנט הישראלי 2395 פניות. כ-50% מהפניות עוסקות בפגיעות בילדים ובני נוער וה-50% האחרות עוסקות בפגיעות בגולשים מבוגרים אשר גם הם נפגעים ברשת. הפניות השכיחות ביותר לגבי אלימות ברשת הן: הפצות תמונות פוגעניות, התחזות והשתלטות על דפי פייסבוק והפצת פוסטים פוגעניים באפליקציית סיקרט ובפייסבוק.
בפעילויות שנערכו השנה עם בני נוער ובהן נשאלו לגבי מה הכי מפחיד אותם ברשת, התשובה הייתה מפתיעה: חרם חברתי ומידור מקבוצות פייסבוק/ווטסאפ. נתונים שפורסמו לאחרונה על ידי המועצה לשלום הילד מאוששים את ההיקפים העצומים של האלימות ברשת ומהם עולה כי 45% מהילדים בגיל 10-17 דיווחו שנפגעו מאלימות מילולית ברשת. נתון מטריד נוסף שפורסם על ידי המועצה הוא שמרבית הילדים (77%) מעולם לא סיפרו לאיש על היותם קורבנות לאלימות באינטרנט, כך עפ"י המרכז לאינטרנט בטוח של איגוד האינטרנט הישראלי.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן