גבר, אתה יודע לשיר? אייל גולן קורא גם לך

אח שלו יודע לשיר? אייל גולן קורא גם לגברים: לאחר פניות רבות שקיבלו אנשי הפקת התוכנית ואייל גולן עצמו, החליטו ב"קופרמן הפקות" ובערוץ 24 להרחיב את הפורמט של התוכנית ולפתוח מסלול נוסף בו אייל גולן יחפש גם זמרים בנים . תוכניתו של גולן, אשר עתידה לעלות לאחר החגים, תגדיל את הפורמט שלה ותפעל בשני מסלולים במקביל – במהלך השבוע תהיינה משודרות תוכניות נפרדות לבנים ותוכניות נפרדות לבנות אשר יתחרו על הפקת אלבום בכורה עם גולן בחברת ההפקות שלו "ליאם הפקות". הזמרים והזמרות יתחרו בשני מסלולים מקבילים עד הגמר הגדול.

עונתה הראשונה של "אייל גולן קורא לך" הייתה התכנית הכי נצפית בהיסטוריה של ערוץ 24 בכל השנים עם ממוצע גמר של 7.4% ופיק של כמעט 10% בזמן ההופעה של הזוכה מורן מזור לאחר הניצחון.בימים אלו, גולן ומזור עובדים יחד על הקלטות אלבום הבכורה של מורן, וכמו כן מורן מתארחת קבוע בהופעותיו של גולן בקיסריה.יום האודישן הקרוב, אליו יוזמנו יערך ב"צוותא" ב- 25/9.

אייל גולן מסר בתגובה: "במהלך כל העונה הראשונה וגם בסיומה קיבלתי אין ספור פניות מזמרים להשתתפות בתכנית, מצאתי לנכון לפתוח מסלול נוסף גם לזמרים וזאת בשל הפניות הרבות. יש זמרים רבים וטובים בישראל ואני בטוח שהרחבה זאת תעניק הזדמנות לאין ספור הזמרים המוכשרים בז'אנר הים התיכוני. אני מאוד נרגש ומצפה להרפתקה נוספת ועונה חדשה ומרתקת"

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן