אחרי שהקמפיין הראשון בכיכובו בוטל יממה בלבד לאחר גל ביקורת, אליאב לוהק לקמפיין חדש של חברה מסחרית חדשה. הפעם לציבור אין כל כך השפעה כי הקמפיין כבר צולם לפני מספר ימים. אבל הרשת מסרבת לשכוח ולסלוח ושוב תוקפת בכל הכוח את החברה שבחרה באוזן "חרם ציבורי על חברה שנותנת לאדם כזה במה" קצת הגזימו?
לפני כשבועיים אוזן נבחר לככב בקמפיין של חברת נעליים, פחות מ-24 שעות לאחר הפרסומים על בחירתו, החלה מתקפת גולשים נגד החברה ותגובות שליליות הופנו אל עבר החברה שקיבלה רגליים קרות וביטלה את הקמפיין. עכשיו החרם מתחדש נגד החברה הנוספת שבחרה באוזן להוביל קמפיין שלהם רק שהפעם הקמפיין כבר צולם.
חברת הג'ינסים "ביאנקו" בחרה באוזן ככוכב הקמפיין ראשון שלהם והיא לא התרגשה מביקורת שלילית. אבל הביקורת חזרה ובגדול. בימים האחרונים מופצץ עמוד הפייסבוק של החברה במאות הודעות נגד הבחירה באוזן ואף הוכרז חרם נגד החברה המדוברת.
אז האם הגיע הזמן לשחרר קצת אוויר או שעליהום הרשת מוצדק? שפטו בעצמכם.
צילום התמונה מתוך הקמפיין באדיבות "ערב טוב עם גיא פינס"