גועל נפש: אסי עזר הקליט את השכנה שלו מקיימת יחסי מין והשמיע את ההקלטה לאלפי המאזינים בתוכנית הרדיו שלו

7777
אם עוד מישהו היה צריך הוכחה בשביל להבין שאסי עזר איבד את זה אז בבקשה: מנחה הריאליטי הקליט את השכנה שלו מקיימת יחסי מין והשמיע את הקטע בתכנית שלו ברדיו ת"א 3 פעמים. הרשות ה-2 קבעה הפרה לתחנה – בתחנה שוקלים להמיר את הקנס באזהרה בעקבות הפסדי התחנות ב'צוק איתן'. רדיו ת"א: "אסי הוא הקורבן בסיפור" ואיך זה נשמע ברדיו? האזינו

מי שדואג להשמיץ כל מדור רכילות בוחר להתנהג כמו אחרון האפסים: אסי עזר הקליט זוג שכנים עושים סקס בלי שהם בכלל ידעו זאת. בהמשך החליט עזר לשדר לעשרות אלפי המאזינים ברדיו את הגניחות של הזוג שלוש פעמים.

אתר "אייס" חשף את הסיפור הבוקר (שני)  רדיו תל אביב עשויה להיקנס בעשרות אלפי שקלים לאחר שאסי עזר השמיע הקלטה פרובוקטיבית בתכנית הבוקר שלו עם דפנה לוסטיג.

ב-8 ביוני ב-8:00 בבוקר, השמיע עזר בתכנית הבוקר הקלטה שביצע באמצעות הטלפון הנייד שלו, של אחת משכנותיו, כשהיא גונחת במהלך קיום יחסי מין. השמעת הקלטת התבצעה תוך כדי שיחה של עזר ולוסטיג על סקס.

הקטע המלא:

‎‎פרסום‎ by ‎עומרי חיון‎.‎

 

מרדיו תל אביב נמסר בתגובה: "בעצם פעולת התיעוד לא נעשתה כל חדירה לצנעת הפרט. מר עזר נפל קורבן למטרד קולי משמעותי ומביך במקום מגוריו ורק הביא את מציאות חייו אל השידור, כפי שהוא עושה מדי בוקר. אנו סבורים כי כל הנאמר בשידור הספציפי עומד בגבולות המותר והראוי בגבולות חופש הביטוי והטעם הטוב".

נציב פניות הציבור של הרשות השנייה דוד רגב מסר בתגובה לפורטל עומרי חיון: "לא מצאתי כל הומור במעשה זה. מצאתי אותו כמעשה משפיל, מבזה ופוגעני".

443

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן