הזוכה של מרטין סולל: אלדד גל-עד "תנו לאוהב ישראל את המליון"

bb6_180714_martin_eldd_WIDE_c
פורטל עומרי חיון בפרויקט גמר "האח הגדול 6" – בימים הקרובים יכתבו לכם עינב בובליל, מיקיאגי, אחי נתן ומרטין סולל טורים אישים מיוחדים על הזוכה שלהם בגמר הגדול מרטין סולל בחרה באלדד גל-עד "לאלדד יש את כל הערכים הטובים ביותר באדם, כנות, יושר, ערכים אנושיים, אמפתיה, אומץ, כבוד עצמי"

שלום לגולשי פורטל עומרי חיון, כאן מרטין סולל

בימים האחרונים שואלים אותי את אותה השאלה החוזרת ונשנית הזאת, כלומר, למה אלדד גל-עד צריך להיות המנצח הגדול של העונה השישית של האח הגדול?. ובכן, פשוט כי זה מגיע לו.

אני רוצה שתבינו כמה גאה הייתי להיות שותפה שלו במשך 102 יום. גאה שהוא בטח בי, ובמיוחד גאה על זה שהפכנו במהלך התקופה הארוכה והקשה הזו, לחברים בנפש.

ליוויתם אותי במשך כמעט ארבעה חודשים, אני חלק מהפרטיות שלכם, חדרתי באמצעות התוכנית לתוך הסלון שלכם, לתוך חדר השינה, יום וליל. מי שלמד להכיר אותי יודע שאני לא בוטחת באנשים ישר ולוקח לי זמן לפתוח את הלב. אהבתם אותי בשל היושרה שלי וזו הסיבה היחידה שאני מבקשת מכם להאמין לאלדד.

נכון שהוא לא תמיד קל, לעתים קרובות לא יודע להפסיד, קצת יומרני, אבל הוא יודע לזהות את הטעויות שלו ובמיוחד יודע לבקש סליחה. וזה דורש אומץ לב.

1604492_1461032727516003_442575661042259683_n

מעגל החברים שלי מוגבל מבחירה, אבל מי שנכנס אליו הוא זה שיש לו את הכישורים הדרושים: כנות, יושר, ערכים אנושיים, אמפתיה, אומץ, כבוד עצמי אבל מעל לכל אוהב את ישראל. ככל שהימים עברו במעבדת הבית של האח הגדול ולאחר ניתוח כל מועמד, הבנתי שהאדם היחיד שעומד בכל הקריטריונים הללו הוא אלדד.

עכשיו, לכו לעשות את הבחירה שלכם, לתת ללב שלכם, אבל במיוחד לחוכמתכם להחליט. שלא תטעו!
אני אוהבת אתכם

מרטין סולל

אל תחמיצו את הזוכים של מיקיאגי ועינב בובליל:
הזוכה של מיקיאגי: לינור שפר "בלינור מסתתרת נשמה עתיקה ובוכיה"
הזוכה של עינב בובליל: נופר מור "אלדד חושב שהוא בבימה, נופר אמיתית וכנה"

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן