אחי נתן ואלדד גל-עד מסיתים לרצח פולטי: "איך אף אחד לא מוריד או דוקר את אחמד טיבי?"

456776543
פרסום ראשון: דעה לגיטימית או הסתה לרצח פולטי? שיחה בין אלדד גל-עד לאחי נתן מ"האח הגדול" שודרה ללא צנזורה "איך לא מורדים אותם את חנין זועבי ואחמד טיבי? איך אף אחד לא קם ודוקר אותם?" בעקבות הפרסום בפורטל עומרי חיון מסר אחמד טיבי: "הגשתי תלונה נגד הדיירים".

שיחה ששודרה בערוץ 26 עברה קצת את הגבול? תגידו לנו אתם. הדיירים אחי נתן ואלדד גל-עד ניהלו שיחה על הגבול בחופש הביטוי של חברי הכנסת חנין זועבי ואחמד טיבי.

השיחה גלשה לפסים בוטים "איך אף אחד לא מוריד אותם? זה משגע אותי" אמר הדייר אחי נתן. השיחה הזו שודרה למרות האפשרות לא לשדר אותה לאחר החלטה על הרחבת מנגנון ההשהיה בערוץ 26.

עידכון: בעקבות החשיפה בפורטל יורם זק "האח הגדול" נזף לפני מספר דקות בדיירי הבית ודרש לא לדבר על פוליטיקה בתוך הבית.

אחי נתן: אני יש לי בעיה קשה עם אחמד טיבי.
אלדד גל-עד: חנין זועבי לא יותר טובה. אם לא יותר גרועה.
אחי נתן: שואל אותך שאלה לגיטימית, איך לא מורידים אותם? ראית את אחמד טיבי, מדבר כמו אחמדינג'ד. איך לא קמים שם? אפילו הצלם, איך הוא לא קם ודוקר אותו? זה שיגע אותי!
אלעדד גל-עד: צודק, במדינה אחרת היו תולים אותם בכיכר העיר.

צפו בשיחה המלאה:

‎‎פרסום‎ by ‎עומרי חיון‎.‎

 

אחמד טיבי מסר בתגובה לפורטל עומרי חיון: "עצוב ששיחה כזאת שודרה, הגשתי תלונה לטיפול אצל יו"ר הכנסת וקצין הכנסת"

מהפקת "האח הגדול" נמסר: לשון ההתבטאות של השניים הינה חמורה ולא מקובלת בבית האח הגדול. השניים זומנו לשיחת אזהרה בחדר האח, במסגרתה הביעו צער וחרטה על הדברים שנאמרו. בעקבות הדברים כונסו הדיירים וניתן הסבר חוזר על חומרת אמירות פוגעניות בבית האח הגדול. ההפקה מתנגדת לכל ביטוי גזענות ואלימות באשר הוא.

צפו: דיירי האח הגדול מקבלים נזיפה בעקבות הפרסום בפורטל עומרי חיון

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן