חשיפה: הסודות הכמוסים של "האח הגדול"

אתם מכירים את הסרטונים האלו שמעבירים מסר בדפים? אז אתם יודעים מה, אני לא צריך את הדפים האלה. אני פשוט אשב כאן מול המצלמה, בצורה הכי גלויה, פומבית ואישית שאפשר ואחשוף בפניכם את המניפולציות שמפעילים אנשי קשת בתוכנית האח הגדול, ביחד עם הבובה שלהם, חסרת עמוד השידרה – אסי עזר, שבחר אמש להכפיש את שמי בעמוד הפייסבוק שלו, לנגד מאות אלפי אוהדיו, בטענה שהאייטמים שבהם לא פעם חשפתי את פרצופה האמיתי והשקרי של תעשיית הריאליטי בקשת, שקריים.

>>> בעיות בצפייה? הקליקו לסרטון המיוחד ביו טיוב

[flv]http://www.youtube.com/watch?v=xjPhH4fRIjc[/flv]


>>>>>> רוצים לעזור לי לעשות צדק? הקליקו כאן ושתפו את סרטון החשיפה!

אז אסי יקירי, במיוחד בשבילך הכנתי סרטון וידאו, שכולם ידעו שהיום זה נגמר, ואני כבר לא אשתוק בזמן שאתם עושים הכול בשביל לפגוע בי. נגמר היום שבו אתם חושבים שאני בובת החבטות שלכם, שאתם חושבים שמותר להגיד עלי הכול דברים שבחיים לא הייתם מעזים לומר על העורכים של וואלה, הארץ או YNET אבל כשזה נוגע לעומרי חיון, אתם מרשים לעצמכם לפגוע, לרמוס, לשים רגליים כי הכי קל לפגוע במישהו שלא שייך למערכת ענקית, שלא כפוף לשום לרייטינג, מפרסמים והחלטות הנהלה, מישהו שלא מפחד לכתוב ולהגיד את כל האמת עליכם.

ואם כבר דיברנו על אמת, אז הנה אמת חדשה בשבילכם, כזו שבקשת ובהפקת האח הגדול הסתירו מכם, אמת אשר נחשפת כאן לראשונה.
זוכרים את פרשת יורם זק וההערה הסקסיסטית והבזויה שלו על דנה רון? בולבול בין השדיים הוא רצה לשים לה, חושבים שדנה רון באמת הודחה על ידי מאות אלפי הודעות ה-SMS שלכם כפי שהפקת האח הגדול הציגה לכם? אתם טועים, בקשת שיקרו גם את הציבור וגם את התקשורת. בזמן שההדחה של דנה רון נקבעה בפגישה סודית במשרדי קשת, מול אני ניר, רן תלם וקופרמן, ושולמו לה 400 אלף ש"ח ותוכנית משלה לשנה
קשת שיקרה וגרמה לכולכם להמשיך להצביע, שתחשבו שהכול עוד פתוח הרי צריך כסף לשלם עבור הפיצויים של רון.

ואם אתם חושבים ששם זה מסתיים אתם שוב טועים על פליטת הפה הסקסיסית והביזיונית השנייה של יורם זק לא שמעתם, "מזל שלא שמעו איך דיברתי על הכוס הפרסי של נופר מור", כך אמר זק בשיחה שמעולם לא הגיעה לידיעת הציבור אסי וקשת, אז נכון, אני ילד כאפות, אני פושע, אני תאב בצע, צריך לסגור אותי תחת סורג ובריח, אבל היום זה נגמר ואני… רק מתחיל.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן