אייל גולן שיקר למשטרה? "הוא מביא ילדות קטנות. אנחנו נסתבך"

gg953792

נחשפה עדות שיכולה לשנות את חקירת המשטרה: אייל גולן ידע על מעללי אביו והקטינות כך פורסם במהדורת החדשות של הערוץ הראשון.

אייל גולן לא יואשם בפרשה, טען כל העת שלא ידע על מעללי אביו, אך, במהדורת מבט של איילה חסון בערוץ הראשון, נחשפים פרטים חדשים

האם אייל גולן עלול למצוא את עצמו נחקר מחדש בגלל טעות של מנהלו האישי בני פרץ? הקלטה שהגיעה לערוץ הראשון חשפה שלא במתכוון מילים שאמר בני פרץ מנהלו של גולן

"הוא מביא ילדות קטנות. אנחנו נסתבך" אמר גולן לפרץ בהקלטה. בחקירה נגד אייל גולן הוא טען כי לא ידע על מעשי אביו מה שהופך את העדות הזו לאפשרות פתיחת תיק פלילי נגד גולן.

בשיחה המדוברת שנחשפה הערב (שישי) נשמע פרץ משוחח עם מ', מקורבת של גולן, שחשפה בעצמה כי הייתה עדה לאירועים מינים אחרים של אביו של גולן. אשר התרחש במושב האחורי של רכב בו נסע גולן.

לפי אותה הקלטה בה נשמע בני פרץ חושף כי שמע את גולן אומר שידע שאביו מביא ילדות קטינות, עולה לכאורה תמונה לפיה לאורך כל הדרך ידעו גולן ופרץ על ההתנהלות של ביטון, בניגוד למה שהראשון אמר בחקירה, לפיו לא ידע דבר על ההתנהלות הפסולה.

עד היום הכחיש גולן בכל הזדמנות את הטענות כי הודה בחקירה בקיום יחסי מין עם קטינה שגילה פחות מ-18, אך אתמול נחשף מדבריו החקירה נגדו הוא אמר "הרגשתי שמשהו לא בסדר ולא בטוח בגילה. עצרתי ושאלתי אותה שוב לגילה." גולן הוסיף "אל תדאגי, זה ייקח 5 דקות"

עידכון: בעקבות החשיפה פנתה המשטרה אל דודי ניסים כתב הערוץ הראשון על מנת לקבל את החומרים על מה באמת ידעו גולן וסביבתו

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן