סיבוב הופעות מוצלח: הופעה של אייל גולן בסן-דייגו בוטלה בעקבות החקירה נגדו

533

אייל גולן טס לסיבוב הופעות באמריקה, אבל במדינה אחרת החוקים אחרים – הופעה של אייל גולן בסן-דייגו בוטלה בטענה "נגד הזמר הישראלי עדין מתקיימת חקירה והוא עצמו היה במעצר ולכן אין זה מן הראוי שיופיע בפני הקהילה היהודית."

הזמר אייל גולן פירסם לפני שבוע בדף הפייסבוק שלו את הסטטוס משדר העסקים כרגיל הקבוע שלו:

"בעוד כמה דקות ממריאים לארצות הברית לחודש של סיבוב הופעות. ההתרגשות גדולה ואין ספק שאני הולך לשים את "הלב על הבמה" בכל הופעה. חיבוק גדול לכל אהוביי ואוהביי שהשארתי פה. בשם ה' נעשה ונצליח אמן!!!", כתב גולן באינסטגרם וצירף תמונה מהמטוס.

אבל נראה שיש מדינות בעולם שלא ממהרות לסלוח ולשכוח למי שעדין לא הוכח כחף מפשע. הופעה שהייתה אמורה להיות במרכז הקהילה היהודית בסן-דייגו בוטלה בעקבות החשדות נגד לגולן "אין זה מן הראוי שיופיע בפני הקהילה היהודית."כך נאמר בפרסום של גלי צה"ל הבוקר.

מה שגרר את זעמם של מעריציו של גולן על ביטול ההופעה של המדוברת. המעריצים של גולן הפיצו בימים האחרונים מכתב שקורא להפריד בין היצירה של גולן לחייו האישיים ולקיים הופעה במועד אחר.

החקירה בישראל בפרשת אייל גולן טרם נסגרה. פרקליטות מחוז תל אביב כבר הגישה נגד ארבעה חשודים בתיק "משחקי חברה", כתב אישום בכפוף לשימוע,  הארבעה הם אביו של הזמר אייל גולן, דני ביטון; מנהל חברת "ליאם הפקות", צחי אסולין; ושניים מחבריו הטובים של הזמר.

מהמשרד של רני רהב מסרו כי העניין בבדיקה.

החדשות שאסור לכם להחמיץ

>> הקלטת הלוהטת של חן טל!!
>> מי היא חברת הכנסת שנתפסה עושה מין במשכן הכנסת?
>> צפו: אייל גולן מסולק מסן-דייגו בבושות פנים

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן