מדינה מדרדרת: סתיו קצין כוכבת "היפה והחנון" נעצרה בחשד לשידול קטינות

stavkatzinCapture2_g

סתיו קצין מתמודדת בעונה הנוכחית של תוכנית הריאליטי "היפה והחנון" נעצרה בחשד כי העסיקה קטינות בריקודים במועדונים בלבוש מינימלי, ולפעמיים ללא בגדים בכלל. במשטרה טעונים כי קצין ידעה את גילם של הצעירות.

>> בלעדי לחברים שלנו בפייסבוק: המתמודדת שנעצרה פותחת את הפה!

חודשיים אחרי פרשת אייל גולן והקטיניות פורטל עומרי חיון חושף לראשונה מקרה מזעזע נוסף: משטרת ישראל עצרה את כוכבת העונה הרביעית של "היפה והחנון"

מחקירת המשטרה עולה עד כה כי הקטינות הן נערות כבנות 15, אותן ככל הנראה הכירה הנאשמת ביישוב שבו היא מתגוררת. לפי גורמים במשטרת ישראל נחשד כי סתיו קצין משתתפת הריאליטי שידלה אותן לרקוד "ריקודי תועבה" באירועים ובמועדונים מפוקפקים במקומות לא מכובדים. עוד נחשד כי הקטינות שעבדו במקום לא פעם הוטרדו מינית.

שיחות הפייסבוק של הכוכבת עם קטינה, מה שפתח את חקירת המשטרה

456

233457

למרות הכחשותיה של הכוכבת ושל אבא שלה מתפרסומת ברשת תמונות חושפניות של הרקדניות נוהגות ללבוש לבוש מינימלי ביותר, ולפעמיים ללא בגדים בכלל או תחפושות בעלות אופי מיני. המשטרה כאמור עצרה את הידוענית לחקירה, והיא נחשדת בשידול הילדות לביצוע "מעשי תועבה". לפורטל עומרי חיון נודע כי לאחר המעצר והחקירה שוחררה קצין בנתאים מגבילים.

אביה של מתמודדת "היפה והחנון" אמר בתגובה "לא היו דברים מעולם, אלו סתם האשמות ועלילות, יש כל מיני מתחרים בענף הריקודים שמנסים לפגוע בבתי. הם משמיצים אותה ומספרים סיפורים. בתי לא רוצה או צריכה להתייחס לכל מי שמשמיץ אותה, הם שקרנים וצריך להטיל ספק במה שנאמר".

החדשות החמות של היום:
>> שחקן מפורסם נעצר בחשד להטרדה מינית של צעיר בן 14
>> צפו: המסיבה הסודית של רוז פוסטאנס – רגע אחרי הגמר הגדול!
>> אסי עזר מוציא חבר כנסת מהארון
>> כוכבת נעצרה בחשד לשידול קטינות
>> מפורסמת ישראלית חשפה בטעות את השד בשידור חי!

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן