קשת מציגה: מצעד ההצהרות הבלתי נשכחות

667643

הצביעו והשפיע: מאייל גולן עד יורם זק – איזו הצהרה חשובה של "קשת" עשתה לכם את העשור האחרון? פורטל הבידור של עומרי חיון מצהיר באופן רשמי על האייטם המשעשע של השנה!

1. ההצהרה הרצינית האחרונה: אייל גולן ממשיך להיות שופט בכוכב הבא למרות שכל אדם רביעי בישראל מפרסם בפייסבוק שלו את אייטם שחשף את שמו של גולן שפורסם בפורטל עומרי חיון:

"רבים תהו מה יקרה כאן הערב. בימים האחרונים התפרסמו ידיעות, שמועות והדלפות. הודעה זו אינה אישוש או הכחשה של השמועות. אנו לא יכולים לפעול על סמך שמועות ובוודאי לא לחרוץ דין על פיהן. אנו פועלים רק על פי החוק כי זו הדרך היחידה והנכונה"

2. מרגול זבל אבל בכוכב נולד היא נקייה: פרשת מרגול בכוכב נולד

"אנו מזועזעים מחומרת הכוונות המתוארות בכתב האישום כוונות המנוגדות לנורמות אתיות בסיסיות. מן התיאור עולה כי גם צנעני הייתה מודעת לעובדה שהתנהלות זו עמדה בניגוד לחובותיה כשופטת, ושעל כן, נרקמה המזימה בחשאי. חשוב להבהיר – לשמחתנו הרבה כוונות אלה לא התממשו. 'כוכב נולד' עלולה הייתה להפוך לקורבן של פרשה זו, אך דבר זה נמנע"

3. להאח הגדול יש גבול והוא לא נמצא מתחת לרגלים שלו: גיילי מיילי מודח

"לאחר מספר עבירות על חוקי בית האח הגדול, שהאחרונה בהן אירעה אמש, ולאחר התייעצות עם כל הגורמים ובהתאם לחוקי האתיקה שהתוכנית מחויבת בהם – גילי מיילי יעזוב הערב את בית האח הגדול. כזכור, לפני כמה שבועות התרה האח הגדול בפני כל דיירי הבית בכלל, וגילי מיילי בפרט, כי לא יאפשר אלימות פיזית או מילולית של דייר כלפי דייר אחר. באותה עת אף ננקטה כלפי גילי מיילי סנקציה, בעקבותיה הוא הועמד להדחה"

4. האח הגדול רוצה לשחק אותה שקופית בציצים של דנה רון: הערה בוטה של יורם זק נחשפת באמצע הלילה בבלוג של עומרי חיון

"בבדיקת סאונד בין אנשי ההפקה נאמרו דברים סרי טעם אשר עקב תקלה טכנית נשמעו על רקע השקופית בערוץ 20. מדובר בהתבטאות לא מקובלת, סרת טעם, שאנו מגנים אותה גם בהיותה שיחה פנימית בין אנשי הפקה. אנו מתנצלים בפני הצופים ופועלים שהדברים לא יישנו. מיותר לציין כי דיירי הבית לא שמעו דברים אלו"

5. הפקת התכנית סיימה לצור באזז עכשיו נותר לנו להגיד שאכפת לנו מקבוצות בחברה הישראלית: רוני מילי מסולק לאחר שכל אדם שלישי שיתף את הריב המדובר שפורסם בפורטל עומרי חיון

"האח הגדול היא תכנית שמנסה לשקף גוונים שונים ודעות שונות בחברה הישראלית, אבל לא תאפשר שיקוף של אלימות כלפי קבוצות שלמות, בנושא זה תינקט אפס סובלנות. אמירות אלה מצטרפות לאמירות קשות אחרות שאמר רוני על קבוצות אחרות בחברה הישראלית. דיירי הבית מחוייבים לחוקי האח הגדול ולקוד האתי של התוכנית. בעקבות ההתנהגות הבלתי הולמת שעברה על חוקי האח הגדול ועל כללי האתיקה של התוכנית, ולאחר שהוזהר, נאלץ רוני מיילי לעזוב את הבית"

6. כל אחד והכדור שלו: קשת מבינה שידיעות אחרונות לא סובלים אותה, בצדק.

"בכל עונה מתוך מקצועיות ואחריות לשלומם של הדיירים, מעמידה ההפקה לרשותם ליווי רפואי בכל התחומים, במידת הצורך, לרבות בתחום הפסיכולוגי והפסיכיאטרי. הטיפול ניתן על ידי אנשי מקצוע מוסמכים ומנוסים באופן דיסקרטי ואישי. כך אנחנו נוהגים בכל העונות, מהעונה הראשונה ועד היום. מאחורי הסיפור שהתפרסם הבוקר, עומד לצערנו, דייר שיצא מאוכזב מהבית, אחרי שלא זכה בגמר לפני כשנתיים. במהלך השנתיים האחרונות היה הדייר בקשר עם ההפקה, וביחסי עבודה, אבל כנראה שהקשר הזה לא הניב את התוצאות אותן ציפה הדייר הזה להשיג. לפני כשבועיים הוא פנה אל ההפקה בדרישה לשלם לו סכום של 2.5 מיליון שקלים. הוא איים כי יפנה לתקשורת ויכפיש את ההפקה, אם לא ישולם לו הסכום הזה תוך 72 שעות. לכאורה ברגע הזה, היינו אמורים לכעוס, אבל צר לנו שכך הוא בחר לפעול, צר לנו שגופים אחרים בעלי אינטרסים מנסים לפגוע בתכנית הזו. ההאשמות שפורסמו היום, הן חסרות כל שחר, והן יעברו לטיפול במישור המשפטי. שלומם של הדיירים בבית "האח הגדול", יקר לנו מאוד. אנחנו משקיעים את מרב האמצעים והמאמצים כדי שכך יהיה”

7. קשת מכירה את תחילתה של הסוף לגאוותנות ונאלצת להכיר את פורטל עומרי חיון ולהפריד מעומר אדם המבוגר

"במהלך שבע העונות בהן משודרת התוכנית עברו עשרות אלפי צעירים באודישנים ובתחרות. מאז ומתמיד התקיימה בינינו מערכת של אמון הדדי וכך נמשיך גם בעונות הבאות"

8. נאלצנו להוציא אישה בהריון אחרי שחשבנו שזה מגניב: האח הגדול מעיף את מעיין חודדה (אגב גם הידיעה הזו פורסמה לראשונה בבלוג שלנו)

"דיירי הבית מחויבים לחוקי 'האח הגדול' ולקוד האתי של התוכנית. בעקבות התנהגות בלתי הולמת שעברה על חוקי הבית ולאחר שמעיין הוזהרה שוב ושוב, נאלץ 'האח הגדול' להדיחה".

[poll id="42"]

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן