שלומי שבת ישמש כמנטור ב"The Voice"‏

הזמר שלומי שבת נבחר לשמש כמנטור בתוכנית  THE VOICE ישראל של "רשת". שבת הוא הראשון מתוך ארבעת המנטורים אשר ייקחו חלק בפורמט המצליח.

שלומי שבת שבנו, אביהו שבת מככב בימים אלה בריאליטי "חי בלה לה לנד", היחיד שפרץ את גבולות המוסיקה הים תיכונית כששילב בין סגנונות מוסיקאליים שונים, הוציא  כבר למעלה מעשרה אלבומים אשר זכו  לאלבומי פלטינה וזהב.

עד היום הוציא שלומי שבת 17 אלבומים בין להיטיו הגדולים: בגלל הרוח, מרגריטה, לכל אחד יש, אבא, בחוף של טרפטוני, היידה, ואני שר, מה ששלי שלך, מלאכית, מתוקים, משתגע מאהבתך, תנו לגדול בשקט, שתדעי–שהיה השיר המושמע ביותר לשנת 2010, והלהיט העכשווי "את בנשמה".

The Voice  הינו פורמט חדשני שבו ארבעה זמרים מובילים מתעשיית המוסיקה הישראלית  יהפכו למנטורים בתוכנית. ארבעתם לא פגשו את המתמודדים מעולם ולא יודעים עליהם שום פרט. הקול האיכותי, האמירה ויכולת הריגוש הם אלו שיזכו את המתמודדים בתשומת הלב של המנטורים מבלי להיות מושפעים מהמראה החיצוני.

במידה והמנטורים מתרשמים מהקול , הם לוחצים על כפתור ,הכיסא מסתובב  וזו הפעם הראשונה שהמנטור רואה את המתמודד/ת ובכך מעניק לו את כרטיס הכניסה לנבחרת שלו . אם יותר ממנטור אחד הסתובב, זכות הבחירה  נמצא אצל המתמודד והוא יבחר  עם מי מהמנטורים הוא רוצה לעבוד .

The voice שפותח על ידי ג'ון דה מול (מיוצרי "האח הגדול")  הינו פורמט הולנדי שכבש את העולם. התוכנית  The Voice of Holland  הייתה התוכנית הכי מצליחה בהיסטוריה של התחנה RTL4 והגיע מעל ל50% רייטינג ,המנצח של התוכנית חתם חוזה הקלטות עם יוניברסל וזכה בהזדמנות לחשיפה עולמית . תוכנית שודרה  גם  ברשת NBC  בארה"ב והגיעה לרייטינג שיא של 15 מיליון צופים ומשודרת גם

The Voice וצפויה לעלות לשידור ב"רשת" (ערוץ 22)  במהלך החודשים הקרובים.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן