העונה השלישית של "המירוץ למיליון" גורמת לנו להתאהב במשתתפים ולא לשנוא אותם כמו ב"האח הגדול"

1150751_517757871630185_1423969966_o

אז כן, הפרקים ארוכים והעונה לא נגמרת אף פעם אבל "המירוץ למיליון 3" הוא ריאליטי משובח שמצליח לשבור פרק אחר פרק את חוקי עולם הריאליטי, ולהראות לנו שאפשר לאהוב את האנשים שעל המסך שלנו מבלי שנצטרך לראות רק את הצדדים המכוערים שלהם כמו ב"האח הגדול". עומרי חיון בטור רגע לפני הפרידה מ'המירוץ למיליון' – הריאליטי שעשה לנו את הקיץ.

אז אם אני אתחיל לחפש איפה אפשר לבקר את העונה השלישית של "המירוץ למיליון" אולי אני אמצא כמה טענות כמו פרקים ארוכים ואין סוף נקודות ללא הדחה אבל אני יכול גם להבין את הפקת התכנית שמשקיעה מיליוני שקלים בכל פרק וצריכה להרוויח חזרה והאמת מגיע להם להרוויח, הם יצרו ללא ספק את הריאליטי המנצח של הקיץ.

קאסט מטורף, כל זוג בעונה הזאת נבחר בקפידה, אפילו המודחות הראשונות חרות ויופטוט הצליחו בכמה דקות מסך להראות לנו את האנושיות שבהן. אז איך אפשר לזהות כמה המתמודדים בעונה הזאת כ"כ טובים? ברקע משודרת העונה החמישית של "האח הגדול" שיצרה רק כעס, שנאה ורוע אני לא מצאתי כמעט אף אחד להתחבר אליו ואולי זה הפורמט עצמו שעושה רק רע למתמודדים ומוציא מהם רק את הגהנום הפנימי שטמון בכל אדם.

אם לרגע ניזכר אפילו ברונת ולירן שהצליחו להראות לנו כמה אנחנו הישראלים ממהרים לשפוט אדם על החציוניות שלו והצליחו להקסים אותנו שנתנו לנו הצצה לפנימיות הענקית שטמונה בהם,

דרך דוד ואלירן שהם אולי משתתפי הריאליטי הכי חתיכים ומלח הארץ שהשתתפו בריאליטי בישראל – כמה טוב לב? כמה כוח רצון ואהבה הדדית יכולה להיות בן זוג גברים סטרייטים? מסתבר שאלירן ודוד הם המודל היפה לבני אדם – חברות עמוקה, עם חיוך גדול לצד קוביות יפות לא פחות.

על דבי ודנה אתם יכולים להגיד הרבה דברים וממה שקראתי ברשת, בעיקר קללות אבל אם זה מה שיצא מהם בעונה כ"כ קשה אני מעריץ אישה בת 46 כמו דבי שאם כמה שתגידו שהיא לא מפסיקה לבכות, הצליחה להדיח המון זוגות לפניה ולמרות שהיא לא הייתה האמא המושלמת לדנה, היא עדיין שרדה את זה. נכון הן צועקות ולפעמים קצת חצופות אבל הן ללא ספק הצליחו לרגש ולהיות מיוחדות והעונה לא הייתה אותה הדבר בלי דבי ודנה.

1148805_518906428181996_171437374_n

טליה וקובי הצליחו בדרכם שלהם להראות לנו שיש אנשים שהם אולי פחות קרובים לשפה שלכם אבל הם אנשים רגישים ומיוחדים לא פחות – שאהבה אמתית היא לא לפי צבע עור או אמונה היא לפי יושר פנימי. טליה לא פעם פוצצה על המסך את השקרים הקטנים שכולנו מאמינים בהם ורק על זה מגיע לה שאפו – על התמודדות מול האמת מבלי להתייפייף.

1170738_520592381346734_302731719_n

רומי וקורל הן האחיות שאולי לפעמים קצת הגזימו בגישה שלהן ובניסיון לעכב אחרים אבל למרות שתמיד אמרו "זה המשחק" הן עברו את התהליך הכי גדול העונה ואין דקת מסך שלא נהניתי לראות שני צעירות שונות אך דומות עוברות כל כך הרבה ומובילות.

ולדובדבן שבפאקינג קצפת! מעיין ובתאל: אז כן קשה לי לבחור זוג אחד שיזכה במיליון מגיע לכולן ובאמת שמגיע לזוג זוג לזכות אבל זה או אתן או החתיכים (נו הסוורים) כמה טוב לב יכול להיות בשתי נשמות צעירות ותמימות? במשימה האחרונה מעיין נכנסה לאגם קפוא 10 פעמיים כמו גדולה ויצאה משם בחייך האופייני לה "מי נותנת חיבוק לדודה" צעקה… אני לא יכול שלא להתאהב בצמד הזה ששובר כל פרק מחדש את עולם הריאליטי הקשה הזה – לכולנו תמיד יש מה להגיד על מישהו תמיד לבקר, לכעוס אבל איך אפשר להגיד דבר אחד? אפילו קטן על הצמד הזה? אני אוהב אותן ומאחל לי ולכל אחד מכם ללמוד דבר או שניים מהן. עופו על המיליון, אמן!

maxresdefault

לסיכום, זאת הייתה עונה מצוינת עם ליהוק נהדר לא פחות, שהצליח להחזיר לי את אהבה לריאליטי הישראלי לצד עונות גרועות של "האח הגדול" . מתמודדים יקרים תודה שנתתם לי ולאחרים הצצה לעולמכם המיוחד, לאמת שלכם, לרגעים ששייכים רק לכם בריאליטי המטורף הזה. מאחל לכל חמישיית הגמר בהצלחה.

שאפו גם ל"רשת" ולהפקת התכנית שהצליחו להציב רף גבוה שלא מחייב קללות, הומופביה, גזענות בלב הפריים טיים הישראלי.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן