כל הפרטים על גמר "המירוץ למיליון 3"

timthumb

גמר "המירוץ למיליון" הצטלם ב-טאיוואן, ויחולק ל-3 חלקים – רביעי ה-28.8, חמישי ה-29.8 ושבת ה-31.8 .

לאחר שכבשו את העולם ועברו ארבע יבשות, יוצאת חמישיית הגמר לריצה האחרונה על מיליון השקלים. באירוע הגמר יתמודדו הזוגות עם אתגרים קשים במיוחד שיבחנו את הדרך שעברו ואת חוסנה של מערכת היחסים שנוצרה ב"מירוץ למיליון", בדרך אל נקודת הסיום האחרונה – שבסופה יוכרע מי יהיה הזוכה של העונה השלישית של "המירוץ למיליון".

>> רביעית הגמר הסופית כבר פורסמה בפורטל עומרי חיון 

טאיוואן, או בשמה השני פורמוזה ("האי היפה"), היא צומת תוסס המפגיש בין מזרח ומערב, בין עבר ומסורת לעתיד וקידמה. אי יפהפה שמערבב את כל תרבויות המזרח הרחוק לכדי מקשה אחת. בירת טאיוואן, טייפה, היא מרכז סחר תוסס ועיר שמתחדשת בקצב מסחרר.

העונה השלישית של "המירוץ למיליון" מגיעה לסיומה ובאירוע הגמר נגלה מי הזוג שיגיע ראשון לנקודת הסיום.

5 הזוגות שמתמודדים על המיליון הם:
דוד ואלירן – האם החברות האמיצה של דויד ואלירן תעניק להם את המיליון?
רומי וקורל – האם האחיות שלא הכירו אחת את השנייה יגלו ששתיים יותר טובות מן האחת?
קובי וטליה – האם לירח הדבש האתגרי של קובי וטליה יהיה סוף טוב?
מעיין ובת אל – האם בנות הדודות שלא ראו עולם יצליחו לבסוף לכבוש אותו?
דנה ודבי – האם האמא שהיא הבת והבת שהיא אמא יצליחו לגשר על הפערים לפני קו הסיום?

כזכור, "המירוץ למיליון" המריא ועימו 11 זוגות ישראלים שיצאו למסע חייהם, בו עמדו באתגרים קיצוניים במיוחד ברחבי העולם, תוך שימוש ב"ישראליות" הכל-כך אופיינית כדי לצלוח כל מכשול. זאת לצד צחוק, בכי וכמובן ריבים.

הגמר הגדול של העונה השלישית של "המירוץ למיליון" יחולק לשלושה חלקים, בהם ירוצו הזוגות באי היפהפה טאיוואן שבאסיה, ויעברו בין אזורי טבע מרהיבים ועד למטרופולין התוסס במרכז העיר. האי טאיוון מהווה שעטנז של הקדמה המערבית לצד המסורת האותנטית של מזרח אסיה. זהו המפגש הראשון העונה של המתמודדים עם האוכלוסייה האסייתית.
האי טאיוואן נבחר כלוקשיין הגמר משום שמהווה רקע אתגרי, צבעוני ומרתק, אשר מבטא את מתיחת כל הגבולות – אקסטרים, נופים וחדשנות.

לזוג שיחצה ראשון את קו הסיום באי, יחכה רון שחר, מנחה "המירוץ למיליון", יחד עם מתמודדי העונה השלישית שהודחו בשלבים מוקדמים יותר, ויעודדו אותם בדרך למיליון.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן