עומרי חיון בכתבה הכי חשובה שפורסמה בפורטל מאז הקמתו

p,

בכל פעם שיש סביבי סוג של עליהום, אני בוחר להגיב למרות שפעם אחר פעם יש מי שרואה בזה סוג של חולשה ילדותית. אני רואה בזה כוח ועוצמה להתמודד מול אותם אנשים שתקופים, אז גם הפעם אעשה זאת. שלום לכל אוכלי החינם וכפוי הטובה, מה שלומכם?

בימים האחרונים קראתי עשרות תגובות בוטות שלכם על איך אני מעז לבקש מהגולשים שלי כסף?, איך הגיוני שאני משלם למאפרת שלושת אלפים שקלים?, איך הגיוני שהשרת שלי יקר? למה אני חושב בכלל שמישהו ישים כסף באתר הזה? ומי אני בכלל שאבקש כסף?.

אתם יודעים מי אני? אני האדם הראשון בערך שנתן לכם הקוראים לדעת הכל מבלי לחסוך מכם כלום, בין אם זה אייטם על האח הגדול או ריב עם מפורסם או איום בתביעה של זכיין. נלחמתי בשיניים שלי עבור הפורטל הזה.

ביטלתי חוזים כספיים ענקיים, שיכלו להקנות לי את האפשרות לשבת רגל על רגל ולא לדאוג לחשבון בנק שלי בסוף החודש. עשיתי את זה מתוך אמונה באתר העצמאי הזה,שמגיע שיהיה בישראל אתר אחד ללא אינטרס וללא צנזורה. אתר אחד שיבוא ויספר הכל גם אם זה עולה לו בסכסוכים אישיים מול גופים, מפרסמים, וזכייני טלוויזיה.

אז נכון כרגע אני מתעסק בעולם הבידור, אבל בעוד שנה? אם באמת נצליח לגייס כסף בכדי להרחיב את האתר, הפורטל יעסוק גם בחדשות, בחשיפות בשחיתויות בקהילה והרבה נושאים שלא נוגעים בהם בכלי תקשורת אחרים. למה לא נוגעים? כי הם מפחדים.

למה הם מפחדים? כי אם הייתם יודעים את כמות האינטרסים הסמויים שקיימים בכל אתר/עיתון/מגזין שאתם קוראים ומשלמים לו, הייתם מפסיקים לקרוא אותו.

אתם יודעים כמה ידיעות מוסתרות מהציבור? אתם יודעים כמה איומים מאנשים החזקים בתעשייה קיבלתי בארבע שנים האחרונות? אתם יודעים כמה כסף יכלתי להרוויח במידה והייתי בוחר לוותר על הפורטל? אתם יודעים בכלל לכמה הצעות סירבתי בשביל ללכת עם האמת שלי? כנגד כל הסיכויים, באמונה שלמה שיש מאחורי קהל קוראים רב שיודע שמה שאני עושה הוא לא רק בשבילי.

אז כן, נשמע כאילו אני חושף סודות מדינה וזה כולה עולם הבידור, נכון. אבל זה לא ישאר ככה לנצח. אני אדם של צדק ואמונה: מהמלחמה על הפיטורים הלא צודקים של אמא שלי בחברת החשמל, דרך ניסיון המשטרה לעצור אותי כי קראתי לכם לצאת לרחובות להפגין ועוד. זאת הצצה למה שאני הולך לעשות בעתיד הקרוב.

אני אולי נשמע כמו מישהו שמאדיר את עצמו מעל המידה, אבל אני זקוק לאמונה שלכם ולא להיות שק החבטות שלכם. אתם קוראים עיתונים בתשלום, אתם רואים ערוץ 20 בתשלום ובעצם אתם קונים כל דבר בכסף – אני מעולם לא ביקשתי כסף עבור התוכן שלי אבל,לצערי הושקעו סכומים ענקיים בחודשים האחרונים בפורטל ועוד יותר לצערי גופי טלווזיה גדולים בעלי אינטרס, שמו את שמי כגולת הכותרת שלהם לסיכול ממוקד והם בהחלט שולטים- מה שיצר התרחקות קשה של מפרסמים מאחד הפורטלים הנצפים ביותר בישראל.

אני קורא את הטוקבקים שלכם ומשתגע, משתגע מעצבים! ספקתי לכם כ"כ הרבה פעמים תשובות ברורות למטרות שלי, מעולם לא הסתרתי כאן משהו מהגולשים שלי. מעולם לא שיקרתי למרות שאני עוד לא בן 22 ולמרות שאת הילדות שלי הייתה בפנימיה ללא אמא ואבא, אני סופג מכם כ"כ הרבה אש ומנסה להמשיך ולהמשיך להילחם בשביל החזון –

מה הוא החזון שלי?

פורטל חדשות עצמאי בכל התחומים, שלא תלוי באף אחד! פורטל שבא לעזור לאנשים הקטנים – לחשוף את הסיפורים שלכם, את מי שמנצל אתכם ואת מי שפוגע בכם. בדיוק כמו בעולם הריאליטי מלא השקרים.

אבל בשביל שהחזון הזה יתממש צריך אנשים מאמינים לצידי ולא אנשים תוקפניים ברגע שאומרים להם שהפורטל מצוי בקשיים כלכלים, הם מגיבים ב"חי בסרט, תלך לעבוד" – אתם מודעים לכמה התגובה הזאת היא חתיכת תקיעת סכין עמוק בגב?. ללכת לעבוד? זאת העבודה שלי כבר ארבע שנים בכל שעה, בכל יום כל הזמן! ויתרתי על מישרות מפוצצות כסף בשביל האמת, וכן אנחנו חיים במדינה שאנחנו רגילים שכולם דופקים אותנו אז למה שנשלם? אבל האם מתישהו דפקתי אתכם? מתישהו לא ספרתי את האמת? אף פעם.

ההוצאות שלי על האתר הזה הן מטורפות אבל ההכנסות מתחת לריצפה. גם כאשר ניסיתי לחסוך ולחסוך. אין מה לעשות, הכל עולה היום כסף. אין מאחורי מישהו עם ערימות של כסף. תבינו שלבד אני לא יכול לעשות את זה.

אני לא רוצה משקיעים, לא רוצה מפרסמים ולא רוצה התערבות בתוכן. אני רוצה חופש ביטוי מוחלט בשביל להמשיך לעשות את מה שאני הכי טוב בו: לכתוב את האמת.

לבד אני לא יכול להמשיך לעשות את זה. הזלזול שלכם במטרה, אני לא מתבייש להגיד את זה גורם לי לרצות לקום ולעזוב, לקום ולהפסיק – למה שאעשה משהו כשלא מאמינים בי? שאפילו 30 שקלים מסכנים אנשים לא רוצים לתת ולהירתם עבור האתר היחידי שמעולם אבל מעולם לא חסך מכם כלום וחשף בפניכם את כל מה שההפקות של תוכניות הטלוויזיה ניסו להסתיר מכם.

אני לא הולך להיכנס לאף אדם לכיס, אבל ראבק אנשים לא ביקשתי מכם מיליון שקל אלא התגייסות של 30 (או יותר) ממי שיכול. 30 שקל! ארבע שנים אני מפרסם כאן תוכן אמיתי, איכותי ובחינם. אני נלחם נגד כולם בשביל לבוא ולספר לקהל שלי את האמת בלי עורך שיעצור בעדי.

עכשיו תעצרו רגע את הטוקבקים שלכם ל"תתמודד". קחו את עצמכם ותשימו בנעליים שלי – הייתם מסוגלים לוותר על כל הצעה כלכלית שווה שקיבלתם אי פעם, מכל מי שניסה לקנות אתכם, מכל מי שניסה להשתיק אתכם בשביל הרים של טוקבקים בוטים ופוגעניים? הייתם מסוגלים לעשות את זה לבד, בשביל החזון? הייתם מסוגלים במשך ארבע שנים להשקיע 24 שעות ביממה ללא תשלום ברור ולהיכנס לחובות כי אתם מאמינים בפרויקט שלכם? אתם מאמינים שיש לכם את הכוח לשנות… הייתם מסוגלים לעשות את זה?

90

אני למדתי על בשרי איך זה להתמודד מול העולם – 9 שנים גדלתי בפנימיה לבד! לא הייתה שם אמא, לא היה שם אבא. היה שם חדר צינוק אחד שאם הייתי מתנהג לא יפה היו שולחים אותי אליו שאהיה בשקט. גם שחזרתי הבייתה, עזבתי כדי להתגורר לבד בכוחות עצמי בלי עזרה, בלי מקום שאוכל לשים עליו את הראש ולו לרגע. אני גדול על העולם הזה אני יכול להתמודד מולו אני רק צריך שתאמינו בי.

מקווה שהצלחתי לשכנע כמה אנשים כאן לעזור לי להמשיך להילחם כנגד האי צדק. היום זה בעולם הבידור, מחר זה למען החלשים.

 >> לגיוס כספים מ-30 ומעלה למען פורטל עומרי חיון לחצו כאן

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן