הבושה נחשפת לראשונה: דייר האח הגדול איתי וולך הצטלם מחוייך עם פלסטינים כפותים

האם זוהי פרצופה של המדינה? איתי וולך, אחד מדייר 'האח הגדול' החדשים אשר הוצג בשלישי האחרון לצופי ערוץ 2 והוכתר כנשמאמי החדש של תוכנית הריאלטי, בעיקר בזכות הגמגום התמים שלו והעובדה ששירת כלוחם בצנחנים, מתגלה עתה כלא כל כך ראוי לתואר.

תמונה בלעדית שהגיעה לפורטל עומרי חיון חושפת כי במהלך שירותו הצבאי, וולך הצטלם מחויך ומאושר לצד פלסטינאים כפותים ועשה מעשים פסולים ולא אתים.

איתי וולך מ"האח הגדול" עומד להיכנס ללב של כולנו, אבל רגע לפני האם ידעתם שאותו איתי הצטלם לפני כחמש שנים בצורה משפילה ומבזה שכזו? תופעה שצה"ל מנסה מזה זמן רב להפסיקה אך ללא הצלחה. התופעה לא חדשה, עשרות חיילים ושוטרי מג"ב הצטלמו מחוייכים לצד פלסטינים כפותים, האחרונה שעשתה זאת והתפרסמה בארץ ובעולם היא עדן ארבג'יל שלא הבינה מה פסול במעשיה.

>> האם איתי וולך יודח מבית "האח הגדול" בגלל התמונה? בלעדי לחברים שלנו בפייסבוק!

1057340_10151598915244003_1873791834_n
(עיתונאים שרוצים לפרסם את התמונה הרגילה בלי הכיתוב על התמונה פנו למייל- [email protected])

בתמונה שעומרי חיון חושף לכם הערב נראה איתי כשהוא מחיוך לצד 2 עצורים פלסטינאים כפותים כשהם קשורים בידיים ובעיניים וידיו של איתי נראות מכוונות לראשם, את התמונה לא תמצאו בפייסבוק של איתי כי שם היא לא מתפרסמת בגאווה גדולה. האם זאת הדוגמא שתכנית שמביאה 40 אחוז רייטינג צריכה לתת לנוער המתגייס? ככה מצליחים.

צפו: האמת מאחורי התמונה של איתי

* צופים דרך הסלולר? לחצו כאן לצפייה בפרק

איתי וולך בשירות בצנחנים משחק אותה קצין בדרגת אלוף משנה.
photo (1)

photo (2)

אירית וולן, אמא של איתי בתגובה לפרשה: "קראתי קצת תגובות של אנשים ברשת על הסיפור הזה", אמרה, "איתי קיבל פידבקים חיוביים, אז אין לי מה להגיד. להצטלם ככה כנראה היה משהו נפוץ ומקובל בתקופה ההיא לפני חמש, שש שנים".

מהפקת "האח הגדול" נמסר בשם איתי : "בימים האחרונים איתי נמצא בהכנות לקראת כניסתו לבית האח הגדול. בשיחת בירור שערכנו עימו איתי התנצל על מעשיו, הביע חרטה עמוקה ואמר כי הוא מתבייש בטעות ילדותית זו. התמונה צולמה במהלך מעצר מבוקשים באזור חברון במהלך שירותו הצבאי כלוחם בצנחנים. איתי הוסיף כי מדובר במקרה חד פעמי שלא חזר על עצמו במשך שירותו כלוחם."

מצה"ל נמסר בתגובה: "מדובר בהתנהגות שאינה עולה בקנה אחד עם ערכי ורוח צה"ל".

>> בעד או נגד? לחצו כאן ושתפו את התמונה של איתי בפרופיל הפייסבוק שלכם

שימו לב: התמונה בלעדית לפורטל עומרי חיון, ניתן לעשות שימוש בתמונה תחת מתן קרדיט. רוצים עוד תמונות? שלחו לנו מייל – [email protected]

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן