קריאות ברשת להחרים את המחזמר של אייל גולן


בעקבות חשיפת הגילויים החדשים בפרשת הצעירות – הגולשים נגד המחזמר "זה אני"

עקב הפרשה של אייל גולן והראיונות החדשים של הנערות שהיו איתו, גולשים בעמוד הפייסבוק של פורטל עומרי חיון כתבו בתגובה לתחקיר שצריך להחרים את המחזמר: ״אסור שאף אחד יראה את המחזמר צריך להחרים את אייל גולן וכל מה שהוא עושה״. אם לא די בכך הם גם רוצים להחרים את התוכנית שגולן מצטלם עאיה בימים אלו ״גולסטאר״. האם באמת תהיה מחאה גדולה או שמא אלו רק קולות מעטים?

הליהוקים למחזמר שכתב מאור זגורי, ומבוסס על שירין של אייל גולן, כבר הסתיימו, כאשר את אחד התפקידים במחזמר תשחק הזמרת, ספיר סבן, זוכת "דה וייס". זגורי, שכתב את המחזמר, מביא את סיפורה של משפחה חרדית מירושלים, משפחת טולדנו,  שאיבדה את אם המשפחה, כך שהאב ושלושת בנותיו מנהלים תזמורת בזמן שהאבא מנסה לשכנע את שלוש בנותיו לרשת אותו אך הן מסרבות.

למרות שהסיפור נשמע מבטיח, לא היה פשוט להרים אותו. הרבה אנשים התנגדו לו ושחקנים העדיפו לא לקחת חלק בהפקה. הוא ספג הרבה ביקורת מצד ארגוני נשים שלא הבינו מדוע עושים מחזמר שמאדיר את אייל גולן, שעמד במרכזה של פרשת הטרדות מיניות למרות שיצא זכאי. למרות הכל, המחזמר קורם עור וגידים ומי שעוד לוהק לשחק בו הם נופר סלמאן ואיציק כהן.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן