חשד לשחיתות: הפקת "דה וויס" פסלה מתמודד


ההפקה פסלה מתמודד עקב היותו חבר קרוב של המנטור דורון מדל

באחד מצילומי האודישנים לתכנית דה וויס עלה מתמודד שביצע שיר נאה אך לא זכה לסיבוב מאף אחד מהשופטים, פרט לאחד: דורון מדלי. המלחין היה היחיד שהסתובב עבור אותו מתמודד במהלך האודישן ולאחר דין ודברים התגלה שבין השניים יש קשר מהעבר ואף המתמודד הוא חבר קרוב של מדלי, דבר אשר אסור שיקרה בתכנית מאחר ומהשתתפים מגיעים על נקי, ללא היכרות מוקדמת עם אף אחד מהשופטין.

לאחר שהתברר הנושא להפקה, השתתפותו של מתמודד ב"דה וויס" נפסלה לאחר שהתגלה קשר בין הזמר לבין המנטור היחיד שהסתובב לו. על פי גורם בהפקה, דורון מדלי היה המנטור היחיד שהסתובב באודישן של המתמודד, ורק לאחר מכן התברר כי מדובר בחבר קרוב שלו. בעקבות כך הוחלט בהפקה לפסול את מועמדותו. בקרבתו של הזמר הייתה אכזבה מהעובדה שהוא לא זכה להמשיך הלאה, אף גם הבנה שיש לעמוד בחוקים הנוקשים של הסדרה.

מהפקת התוכנית נמסר: "'דה וויס' היא תכנית שוויונית ולאחר שנודע על קשר אישי בין המנטור דורון מדלי לבין המתמודד, הוחלט על ידי כל הצדדים לוותר על האודישן, בהסכמה מלאה הן של המתמודד והן של מדלי". בהמשך צפויות הפתעות נוספות ויהיה מעניין לעקוב אחרי המתמודדים השונים שינסו להגיע לצמרת הגבוהה ולזכות בתואר.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן