ספויילר? שקד קוממי מאיים להחרים את גמר הישרדות


הודח לפני הגמר? הזמר שנטל חלק בעונה הנוכחית של הריאליטי מאיים על ההפקה שלא ישתתף בגמר

מקורבים להפקת הישרדות סיפרו לנו שכנראה בגמר לא כל משתתפי העונה יקחו חלק. הזמר, שקד קוממי, לא מעוניין לקחת חלק בגמר התוכנית "הישרדות" עקב מחלוקות שנוצרה בינו לבין הפקת התכנית. במידה ולא יהיה גישור ביחסים, זאת תהיה הפעם הראשונה בה מתמודד לא מגיע למעמד הגמר ונותן כבוד לחבריו. ב13/7 יערך הגמר הגדול ועד אז צפוי לנו קרב מאחורי הקלעים. האם מדובר גם בספויילר ברור לגמר הגדול? הרי אם שקד היה מגיע לגמר "הישרדות" הוא לא היה ממהר להחרים אותו.

על מה המהומה? אז ככה. קוממי ביקש לבצע שיר מיוחד של אחד מלהיטיו באירוע הגמר אבל מסתמן שהוא קיבל ברקס מהפקת התכנית שביקשה לא לשלב פרסום אישי על גבה. בעקבות הדברים הללו נגרם תחילתו של סכסוך מתוקשר – איך זה יגמר? מאחורי הקלעים שקד ומנהליו נמצאים במשא ומתן מול גורמים בכירים ברשת בנוגע להשתתפותו של הזמר. קוממי לא נשאר אדיש לסירוב ההפקה והודיע כי נכון לעכשיו הוא לא מתכוון להשתתף.

האם ההפקה תשנה את דעתה ותאפשר לו לבצע את השיר שהוא מבקש? עופר מנחם מיחסי הציבור של שקד קוממי מסר בתגובה: "יש מחלוקות וכעסים בין הצדדים בשל כך שלא רוצים לתת לשקד לעשות נאמבר בגמר ואנחנו מאוד מאוכזבים. הנושא בבדיקה" ומרשת 13 נמסר: "הגמר הגדול של עונת הוי אי פי של הישרדות, על כלל מתמודדיה יתקיים ב13/7".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן