שנה אחרי סיום הצילומים: שירי ולירן הכי מאוהבים

צפו בשירי מתרגשת מהקרנת פרק הסיום של חתונה ממבט ראשון

עונה שלמה ריחף מעל הזוגות של חתונה ממבט ראשון סימן שאלה גדול – האם הם יבחרו להישאר יחד או יפרידו כוחות ויפנו איש איש לדרכו? על השאלה הזאת סוף סוף קיבלנו מענה בפרק ההחלטה השני של התוכנית, כאשר שירי ולירן נכנסו בזה אחר זה אל המומחים, וחשפו בפניהם מה ההחלטה הסופית. הם הצליחו לרגש את המומחים והתרגשו בעצמם בדרך להחלטה להישאר ביחד

שירי ולירן, שהצליחו לרגש את המומחים עד דמעות, צפו הפרק הסיום ביחד וחלק מהדברים שאמרה: "אני מאוד נרגשת. ביומיים האחרונים הייתי גיבורה, אמרתי שאני אשאיר את זה לאינטואיציה ביום האחרון. אני לא אוהבת לכבול את עצמי להחלטות מראש. אז קמתי בלי החלטה, וזה מלחיץ אותי. אני לא מצטערת לרגע שנכנסתי לתהליך הזה, זה הדבר הכי משמעותי שעשיתי בחיים שלי. היום אני מרגישה שאני יותר יכולה לתת לאנשים להתקרב אליי גם אם זה לא נוח לי"  היו חלק מהדברים שאמרה בפרק האחרון.

על אף הקשיים שעברו לאורך העונה, שנה אחרי הצילומים והשניים כבר גרים יחד בתל-אביב ומאושרים עד עצם היום הזה. למרות הכל שירי הכחישה שהיא בהריון: "אני לא בהיריון ולא יודעת מאיפה זה צץ. פתאום אנשים פנו אלי בוואטסאפ ושאלו אם אפשר לאחל לי בשעה טובה". לירן הוסיף: "אל תאמינו לכל דבר שכותבים".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן