עדין ביחד: בת אל ויוגב מחתונה ממבט ראשון


בת אל ויוגב ביחד, גם שמונה חודשים אחרי סיום הצילומים. אז מי אמר שהם נפרדו?

בתאל ויוגב נפרדו לשלושה חודשים כאשר בתאל טסה לסגור קצוות בניו יורק לבדה ובהמשך כזכור אף טסה לאפריקה למשך חודש. אתמול, בפרק ההחלטה, בחרו השניים להמשיך יחד וזה  דבר שלא הפתיע כמובן אף אחד אחרי מה שראינו מהם לאורך העונה. בתאל התחברה מאד ליוגב, שהוא מצידו היה קליל כמוה. בפרק ששודר ההחלטה היתה כמובן משותפת והיא לא הפתיעה את המקורבים להם שיודעים גם היום: שמונה חודשים הזוג כבר ביחד.

אצל ‌יוגב ובתאל ראינו שיש חיבור מהרגע הראשון. מדובר בזוג קליל במיוחד שגילה ניצוץ מהר מאד. השניים הללו עוד הספיקו להפרד מאחר ובתאל חזרה לניו יורק אבל בתכנית, בפרק הסיום, היא בחרה להשאר. היו אולי כמה רגעים קטנים של חוסר התאמה ביניהם אבל באופן כללי בכל ימי הצילום הם היו זוג חזק. החופשה האחרונה שלהם בעיר הבירה של ישראל, הראתה שמדובר במשהו שכן יכול להצליח. אין ספק אבל שהסדרה עשתה שירות טוב לשניהם.

החיוביות שהקרינו יכולה לשחק עבורם קלף חזק לעתיד בעיקר לאור העובדה שרק לאחרונה בתאל ויוגב נתפסו כשהם מוציאים את העיניים לכל העוברים ושבים עם הזוגיות שלהם. הם נצפו במהלך סידורים ברחובות תל אביב ואחרי שידור הפרק האחרון של חתונה ממבט ראשון נותר לנו להבין שהאהבה הזאת נשמרה גם אחרי הצילומים של התכנית. על פי דיווחים נמסר לנו שהקשר הולך לכיוון רציני – בטח כשדברים על קשר של שמונה חודשים.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן