זהירות סופיילר: אלו הזוגות שנשארו ביחד בחתונה ממבט ראשון


מכל הזוגות של חתונה ממבט ראשון רק שירי ולירן ויוגב ובת אל נשארו יחד

העונה השניה של חתונה ממבט ראשון תגיע לסיומה מחר ורגע לפני שהזוגות מחליטים אם להמשיך בתהליך או לפרק את החבילה-יש לנו את כל הפרטים. העונה  החולפת הייתה עמוסת סיפורים מעניינים, רגעים מתוקים, אהבה זכה אבל גם לא מעט חששות,ריבים,ויכוחים,צעקות ועוד. כל זה לא גרם לשתי זוגות לחשוש אלא לקחת צעד קדימה את הקשר המיוחד.

‌שירי ולירן, הזוג שחולל את הסימן הכי גדול של העונה הזאת החליט כמובן להמשיך ביחד. גל השמועות בחודשים האחרונים בין השניים הללו חצה את רף השיאים כאשר מדי יומיים בערך נחשפנו לסיפורים מעניינים שלהם. זה בא לידי ביטוי בחתונה אמיתית,מגורים משותפים ואף שמועות על הריון של שירי שהספיקה להכחיש כבר.

‌יוגב ובתאל הראו חיבור מההתחלה. מדובר בזוג קליל במיוחד שגילה ניצוץ מהר מאד. השניים הללו עוד הספיקו להפרד מאחר ובתאל חזרה לניו יורק אבל בתכנית,בפרק הסיום,היא בחרה להשאר. היו אולי כמה רגעים קטנים של חוסר התאמה ביניהם אבל בפועל ב42 ימי הצילום הם היו זוג חזק. החופשה האחרונה שלהם בעיר הבירה של ישראל, הראתה שמדובר במשהו שכם יכול להצליח אך כעבור כמה חודשים, בחיים האמיתיים זה לא הצליח. אין ספק אבל שהסדרה עשתה שירות טוב לשניהם. החיוביות שהקרינו יכולה לשחק עבורם קלף חזק לעתיד.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן