שירי מכחישה את השמועות: "אני לא בהריון"


העונה של חתונה ממבט ראשון עומדת להסתיים והזוג הצמוד מכחיש את השמועות. לירן: "איך ניכנס להריון? מנשיקה על הלחי?"

העונה החדשה של "חתונה ממבט ראשון" עומדת לפני סיומה ובסוף השבוע הקרוב נוכל לדעת מי מבין הזוגות שרדו את הניסוי החברתי המעניין ומי המשיכו לדרכם. הזוג הכי מעניין של העונה הוא ללא ספק לירן ושירי, שהתחילו ברגל שמאל, אך כרגע, נראה שהם (ויוגב ובת אל) נותרו ביחד. בימים האחרונים החלו אף לצוץ שמועות כי שירי, עורכת דין מחולון, נמצאת בהריון, אך היא התבטאה בנושא והכחישה.

שירי אמרה: "אני לא בהיריון ולא יודעת מאיפה זה צץ", פוסקת קופפרברג. "פתאום אנשים פנו אלי בוואטסאפ ושאלו אם אפשר לאחל לי בשעה טובה". לירן הוסיף: "אל תאמינו לכל דבר שכותבים. חוץ מזה, איך אפשר להיכנס להריון מנשיקה על הלחי?".

בנוסף, לירן התבטא על התהליך המעניין שעבר. הוא, מצידו, נתן הכל לשירי, שנראתה חסרת עניין ברוב החלק הראשון של העונה, עד שהתחממה והיחסים, כאמור, עלו מדרגה. לירן אמר: "העולם השתגע. נשארתי אותו לירן אבל פתאום כולם יודעים עלי הרבה פרטים, וכשהם ניגשים אלי הם מתנהגים כאילו הם חברים שלי, מוקסמים ממני בצורה שלא חשבתי שקיימת. בסך הכל חשבתי שאני כמו כל גבר שמנסה לחזר אחרי בחורה, מבחינתי הכי טבעי להתנהג ככה, אבל התגובות מהסביבה מאוד ייחודיות, אומרים לי ׳אתה שייך לדור הישן שיודע להעריך בחורה׳, כותבים לי באינסטגרם ובפייסבוק ׳אתה נדיר׳. רוצים להכיר אותי".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן