בת הזוג של כוכב "הכלה מאיסטנבול" מכחישה את הגירושים


אחרי שאוזגאן דניז פרסם סטורי הזוי, בטורקיה דיווחו על גירושין שלו מפאיזה אקטן, אך היא כתבה: "השותף שלי לחיים"

טלנובלה או החיים האמיתיים. בשעות האחרונות נפוצו שמועות על כך שכוכב הכלה מאיסטנבול, אוזגאן דניז, ובת זוגו, פאיזה אקטן, מתגרשים. הידיעה הגיעה אחרי חודשים של שמועות על פרידה אפשרית של כוכב הסדרה ורעייתו, דווח היום בטורקיה על כך שהשניים מפרקים את החבילה. לפי אותם דיווחים, המהלך בא מכיוונו של דניז, בעוד שאר הפרטים נאסרו לפרסום. עם זאת, לפני זמן קצר העלתה אקטן פוסט שמכחיש את הנושא וטוען כי הזוג עדיין ביחד.

במשך שלושת החודשים האחרונים הקפיד דניז להדוף את השמועות ולהכחיש אותן בעקשנות, אך היום, כאמור, העלתה אקטן תמונה זוגית ששמה קץ לשמועות: "השותף שלי לחיים, הגבר שבו התאהבתי! אתה הדבר הכי טוב שקרה לי ולבן שלנו. המקום שלי תמיד היה בראש מעיינך. למזלי אני חווה איתך רק אהבה ושעות טובות ביחד".

דניז, המשחק בסדרה המצליחה את פארוק, התחתן בשנה שעבר עם אקטן שצעירה ממנו ב-20 שנה, השניים גם הביאו לעולם ילד. אגב, כבר בתחילת השבוע העלה דניז תמונה שלו ושל בנו לסטורי וכתב: "למרות שגנבו לנו את היום הזה מהידיים ללא רחמים, אני יודע שכל הימים שלנו. אעמוד לצידך כמו שהבטחתי. יום אב שמח". אגב, דניז הגיע להופיע בתחילת חודש אפריל יחד עם אסלי אנבר, שמגלמת בסדרה את סורייה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן