בייבי בר: בר רפאלי מצפה לילד שלישי


הדוגמנית מצפה לנצר השלישי לבית המשפחה, והודיעה על כך בסרטון משעשע עם אסי עזר באינסטגרם

שוב זה קורה. הדוגמנית מספר 1 של ישראל, בר רפאלי, הודיעה היום (חמישי) באינסטגרם כי היא נמצאת בהריון שלישי. זוהי הפעם השלישית שרפאלי מודיעה על ההריון באינסטגרם, כאשר הפעם הראשונה הייתה בערב השנה החדשה בשנת 2016. גם הפעם רפאלי לא חרגה מהמנהג והוציאה את הידיעה לאוויר לפני שמישהו אחר יעשה זאת במקומה.

ההודעה הייתה מפתיעה במיוחד, שכן רפאלי הודיעה על ההריון בסרטון משותף עם אסי עזר. כזכור, רפאלי ועזר היו חברים טובים ועזר אף כתב עבורה את הסדרה "להיות איתה", אלא שאז הדוגמנית החליטה שהיא לא מוכנה לשחק בסדרה, מה שגרם לקרע בין השניים. בסופו של דבר, מי ששיחקה בסדרה הייתה רותם סלע, לימים חברתו הטובה של עזר. לקראת ההנחיה המשותפת של השניים באירוויזיון שנערך בחודש שעבר בתל אביב, השניים החליטו לעשות סולחה, במה שהסתיים, כאמור, עם הסרטון המצחיק.

בסרטון נראה עזר כשהוא מודיע לקהל העוקבים של רפאלי כי החדשות החמות של היום הן שהוא נבחר להיות הפרזנטור החדש של חברת האופטיקה שבבעלותה – קרולינה למקה, אלא שאז הדוגמנית הבלונדינית השתלטה על הפריים והודיעה "אני בהריון" – מה שקצת איכזב את עזר, שנראה בעצמו קצת מופתע, או שפשוט שיחק בצורה לא רעה בכלל. התינוק השלישי לבית משפחת רפאלי עזרא, שלבטח יוולד לקראת סוף 2019 או תחילת 2020, יחבור לאחיותיו, איב ואל.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן