בעלה של אירה דולפין נגד נעמה: "מהלך של רוע ושכרון כוח"


בעלה של השורדת יוצא נגד קסרי אחרי המהלך בו לא נתנה לאשתו לדבר עם משפחתה: "זה רע". קסרי הגיבה: "עוד שבוע רואים את כולם"

התוכנית "הישרדות" מגיעה לישורת האחרונה ובפרק האחרון קיבלנו דרמה גדולה בה היו מעורבות אירה דולפין ונעמה קסרי. במהלך משימת הפרס בפרק האחרון, נעמה בחרה לתת לג'ובאני, ליהיא ושמחה שיחת טלפון מרגשת למשפחות שנמצאות בארץ. אירה שהביטה מהצד על המהלך הכואב של נעמה ומני לא יכלה לשאת את העניין ופרצה בבכי חסר מעצורים. הסצנה הייתה קשה לצפייה, במיוחד לאור העובדה שהרבה אנשים היו בטוחים שהטובה של נעמה תלך דווקא לדולפין.

בעלה של דולפין, אורן, לא נשאר אדיש לסצנה הקשה ופרסם פוסט זועם נגד נעמה: "את לא ויתרת על השיחה, מתוך מהלך שכולו רוע שבא משכרון כוח, פשוט כי יכלת וזה רע". וסיכם את הפוסט בסיסמא: "קארמה איז-אה-ביץ". גם אירה לא נשארה אדישה וכתבה: "מה אתם הייתם עושים אם היו מונעים מכם שיחה שכזאת? אני מאוד מעריכה את נעמה ועוד יותר מעריכה מהלכים אסטרטגים במשחק הקשוח הזה – אבל פה זה לא היה מהלך, זה היה רגע של שכרון כוח".

נעמה, מצידה, הגיבה גם היא על המהלך ואמרה: "בעריכה לצערי לא תפסו את הקרבה המטורפת שהייתה לי עם ג'ובאני ושמחה. לאורך כל המשחק בטוב וברע היה לי עם שניהם חיבור מדהים והחלטתי לפרגן להם. לאירה לאורך כל המשחק לא הייתה לה ברית חזקה, אז אולי בדיעבד כן הייתי פועלת אחרת, אבל בואו נשים דברים בפרופורציות עוד שבוע כולם רואים את המשפחות, אנחנו בסוף המשחק".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן