אלינה לוי מתחתנת


במהלך חופשה זוגית בלונדון בן זוגה של אלינה לוי שלף טבעת

השחקנית, הכתבת, המגישה ברדיו ויוצאת "האח הגדול" לשעבר, אלינה לוי, עומדת להתחתן. אחרי שלוש שנים של זוגיות מאוהבת עם דור פרי, יוצאת העונה השנייה של "האח הגדול", אלינה לוי בת ה-28 קיבלה הצעת נישואים מהחבר במהלך חופשה בלונדון. אלינה, שרק לאחרונה שינתה את שמה מאלין בעקבות תהליך גיור שעשתה החליטה לנצל את אחד החודשים של השנה, ולבלות עם בן זוגה בחופשה מפנקת במיוחד ביעד שאהוב מאוד בקרב ביצת הסלבס.

הזוג החמוד טס לחו"ל על מנת לחגוג לפרי יום הולדת 29 כאשר השניים נחתו בסוף השבוע האחרון בבירה האנגלית. אלינה לוי הגדירה את הטיול כההפתעה האחרונה במסע החגיגות שאירגנה לפרי אבל לשמחתה הרבה זה נגמר דווקא עם הפתעה לא צפויה עבורה כשהוא שלף את הטבעת והציע לה להתחתן איתו.

מה היה לאלינה לומר? "וואו, אין דבר יותר מדהים ומלא באהבה מלהגיד 'כן' ללחלוק איתך את מסע החיים", כתבה לוי בפוסט שהעלתה לעמוד האינסטגרם שלה ובו חשפה את הטבעת שקיבלה מפרי, כותב ועורך במקצועו. לאורך השנים לוי סיפקה כותרות, עם תהליך הגיור שהחלה, האג'נדות החברתיות שקידמה, והקריירה הוורסטילית שבנתה במשך השנים כמגישה בתכניות רדיו ירושלים ועד להיות שחקנית. נראה שעכשיו היא בשלה לפרק החדש בחיים שלה אז שיהיה בהצלחה!

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן