זהירות, ספוילר! רשימת הגמר של הכוכב הבא נחשפה


הגמר הגדול ישודר בשבוע הבא ועכשיו אנחנו יכולים לבשר לכם רשמית על החמישייה האחרונה

נתחיל מהסוף: מרימי, שלווה (שהספיקו לפרוש), מאיה, כתריה ושפיטה אלו השמות שיטלו חלק בגמר הגדול של הכוכב הבא שייערך בשבוע הבא. כך נודע למערכת פורטל עומרי חיון. אושר ביטון עלה לקרב גלגל ההצלה מול קובי מרימי והפסיד. מרימי לשמחתו חוזר לתחרות וישתתף בגמר לקול אנחת הרווחה של מעריציו.

כזכור, עם ההדחה קבוצות האירוויזיון בפייסבוק לא ידעו איך לעכל את הבשורה, ההלם היה כבד עד שאפילו נפתחה עצומה להחזיר את מרימי לתכנית. לדוגמא באחת מהקבוצות נכתב על ידי גולש:"קובי לא הפסיד, אלא המדינה". היו גם כאלה שניסו להיתלות על הסיכוי לגלגל הצלה ואחד נוסף כתב:"עד עכשיו לא כתבתי כלום בקבוצה, אבל היום חדל. קובי מרימי! הבטחה כזו גדולה, שעם שיר נכון יכול להיות טופ 5 בקלות הלך הביתה".

בתכנית מיוחדת שתשודר מרימי יזכה לגלגל הצלה מהשופטים והקהל ויחזור לתכנית. אין ספק שמדובר במשהו שכל מעריציו משתוקקים לו ואחרי הלחץ הגדול שהם היו בו מאז ההדחה הם יכולים עכשיו לנשום לרווחה בעקבות הידיעה הבלעדית אותה אנו מפרסמים כאן על חזרתו של מרימי לתכנית, בזכות גלגל ההצלה. עכשיו נשאלת השאלה מה יקרה עם להקת שלווה שכבר עלתה לגמר אך לא ברור עד עתה האם היא תשתתף בתכנית הזמר הבינל', מה שבטוח יהיה מעניין בשבוע הבא – בגמר הגדול.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן