עדי לאון השתמט מצה"ל


הדייר ששומר על היהדות ודואג לחיילים בכלל לא עשה צבא

הגמל לא רואה את הדבשת של עצמו נכתב בפתגם מפורסם ואפשר לומר אותו על דייר האח הגדול, עדי לאון. אותו דייר שהשכם וערב מגונן על חיילי צה"ל ומרצה בפני הדיירים בבית על כמה חשובה המדינה, היהדות, הצבא, הציונות וכדומה. עכשיו, כאשר נחשף שלאון בכלל לא שירת בצה"ל כל השיחות שלו עם הדיירים נראות עוד יותר תמוהות וחסרות שחר. מה בעצם עדי לאון רצה להשיג בזה? על מה הוא חשב?

כזכור,  בסוף השבוע פתח לאון בויכוח קולני עם דיירת הבית נרי ליבנה ואמר לה בין היתר: "אל תגידי שצה"ל רע, את הולכת להופיע בשוברים שתיקה זה לא יכול להיות בתפיסה, אנחנו יהודים ויש לנו מדינה אחת. תקראו לזה עולם ישן ונשב בשקט, יום יבוא וכל המדינות יכבשו אותנו חלילה ואז תגידו איך נתנו להם ללכת. אני רוצה לשמור על המדינה שלי במאה אחוז. חבורה של כלבים, מדברים על ישראל וכל אחד מתייפייף. נרי לא מבינה שהמופעים שלה בשוברים שתיקה זה גרוע ובעולם מקבלים לגיטימציה שצהל צבא לא מוסרי. עצם היותך עומדת על במה של שוברים שתיקה את מכפישה את המדינה".

האם גם דיירי הבית יצליחו לחשוף בהמשך את האמת על עדי לאון? סביר להניח שכן והאח הגדול ידאג שזה יקרה על מנת להציף את הנושא ולגרום למתחים חדשים בבית. כדאי לאון להוריד פרופיל בתקופה הקרובה כי זה עלול להתהפך לרעתו.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן