בועז תובע את מריה: "חייבת לי 100 אלף שקל"


האקס המיתולוגי של כוכבת האח הגדול תובע: היא חייבת לי מאה אלף ש"ח

מקורבים לבועז בן יוסף מספרים שהוא שוקל לתבוע את מריה דומרק, אחרי שהלווה לה כספים לאורך השנים, עוד כשהם היו בזוגיות, זאת לטובת קמפיינים וצילומים. לפי מקורבים סכום הכסף שחייבת מריה לבועז עומד על מאה אלף שקלים!

כזכור, השניים נפרדו לאחר העונה האחרונה של האח הגדול. עברם החל כאשר הכירו דרך חברים משותפים בגיל 16. במהלך השהות של דומרק בבית האח הגדול היא הייתה צמודה לרועי קורנבלום אבל הם לא מימשו את אהבתם. זה לא הפריע לדומרק להודיע על פרידה אחרי ארבעה חודשים בבית האח הגדול. למרות שקורנבלום התוודה שהוא מאוהב בדומרק – לא קרה ביניהם דבר בבית.

בועז אמר לאחרונה:" זה לא קל לראות את אהבה של החיים שלך נלקחת ממך בשידור חי ואתה לא יכול לעשות כלום – זו צלקת לכל החיים. הסתכלתי עליה והבנתי שמשהו אצלה לא תקין לגביי. לא היתי פה. לא חייכתי ארבעה חודשים – זה קשוח. לא סוגרים קשר של 7 שנים דרך קיר או דרך מסך". דומרק לא התרגשה מהדברים ולאחרונה אמרה: "הוא רוצה לשמר את עצמו בתודעה. הוא אמר שהוא נהיה סטאר ושכולם רוצים לשמוע את מה שיש לו להגיד, הענין הוא שהוא מדבר עליי ולא עצמו. אני לא אשתוק יותר. בועז מדבר עלי ולא על עצמו, לא מראיינים אותו בגלל מה שהוא אלא על זה שאתה האקס שלי".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן