אמא של בן אל תבורי תשתתף באח הגדול VIP


אביבה תבורי שהפכה לסבתא לאחרונה תיטול חלק בעונה הבאה של הריאליטי המצליח

העונה החדשה של האח הגדול vip הולכת ומתקרבת בצעדים קלים ורשימת המשתתפים לצד בורסת השמות תופסת תאוצה. אביבה תבורי, סבתא טרייה והגרושה של שימי תבורי, תיפרד מהנכד החדש שלה ותיכנס לבית האח הגדול VIP. תבורי זכורה ומוכרת לכולם כגרושה של שימי תבורי, הזמר. עם זאת היא כמובן אמא של בן אל תבורי, אחד מהצמד המצליח של סטטיק ובן אל שעשה שמות בשנים האחרונות בקרב עולם הזמר הישראלי.

אגב, בן אל, רק לאחרונה פרסמנו שגם רון נשרף הראפר, בדרך לבית. כזכור, קצת לפני שסטטיק ובן אל תבורי הפכו לצמד המוזיקלי המצליח, הם השתתפו יחד עם ג'ורדי בלהיט של רון נשר, דובי גל. מאז החלה יריבות מרה ומסועפת בין רון נשר לבין השלושה, סטטיק, בנאל וגורדי. במשך למעלה משנתיים החליטה השלישייה שלא להתייחס לדברים שנשר מפנה אליהם עד שיצא השיר 'נמסטה' בו הם עקצו בחזרה את נשר, דבר שפתח תיבת פנדורה בין הצדדים.

מי שכבר סירבה להכנס לאח הגדול היא נינט טייב. תחילה הפקת התכנית החלה בגישושים עם סוכניה של טייב על כל תקופת השידור, אך כאשר הבינו שאין סיכוי, הם ניסו לשכנע אותה להכנס עבור סכום בלתי נתפס של 300 אלף שקלים גם אם תודח ראשונה אחרי שבוע אחד בלבד מהבית המפורסם במדינה

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן