בועז מגיב לראשונה על הפרידה "מדובר באהבת נעורים"


שעות ספורות אחרי שסיפרנו לכם על הפרידה של דיירת "האח הגדול" מריה דומרק ובן זוגה בועז יוסף, השתיקה נשברת, לפחות מכיוונו של יוסף שהחליט להגיב על הפרידה. בשיחה עם "הצנרת" פתח יוסף את ליבו עם הדברים הבאים:

"היו למריה ולי שבע שנים יפות ואנו עדיין חברים טובים. מדובר בשנים של אהבת נעורים, במהלכם בילינו, תמכנו ועזרנו האחד לשניה בשלבי ההתבגרות, מתקופת ביה"ס. לפעמים אנחנו מתכננים את החיים, ולחיים יש מסלול אחר להציע, ואני מקבל זאת באהבה גדולה ובשויון נפש. מתוקף נסיבות שעל חלקם מריה דיברה בתקשורת, קיבלנו לפני כשבוע, בסמוך לסיום תכנית "האח הגדול", החלטה שהדבר הטוב לעשות הוא לסיים את הזוגיות. אני שלם מאד עם המצב, תמכתי במריה בכניסה לאח הגדול, ואשמח שיהיה לה טוב. מדובר באהבת נעורים, חלק מרכזי בחיים האישיים שלה ושלי, וזה חלק מהחיים שאנחנו מעוניינים לזכור לנצח. באשר אלי, אני אדם שמח, אוהב, מלא מרץ ויוזמה, והחיים עוד לפני. אני בטוח שהם יזמנו למריה ולי עוד הרבה הפתעות טובות ומשמחות בהזדמנות זאת אני מודה לכל מי שבחר לתמוך בי לאורך התקופה, בה הוקפתי בחום ואהבה שלא מובנת אליה. תודה לכולכם".

מוקדם יותר התראיין חברה הטוב רועי קורנבלום בתוכנית "הדו"ח היומי" ברשת 13, שם הגיב לראשונה על הפרידה:

"אנחנו אפילו לא יודעים האם זה באמת קרה, זה כולה ידיעה. אני מדבר איתה פעם ב…." הוא אמר, והוסיף: "יוצאים מהאח הגדול יש זעזוע, מאוד, מאוד חזק". עכשיו נותר לכולנו לחכות לתגובתה של דומרק שעד כה שומרת על שתיקה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן