אלירז שדה ואילנית לוי מאורסים


סוף סוף זה קרה: אלירז שדה ואילנית לוי מאורסים. כן, אחרי שנשאלו אין ספור פעמים מתי זה סוף סוף יקרה, זוכה "האח הגדול" במיל' ומגיש הטלוויזיה, כרע ברך ושאל את שאלת השאלות בפני מי שנחשבת למלכת היופי האהובה של כל הזמנים. היא אמרה "איי דו", מן הסתם. כן, זה הזמן לברך בשלל איחולים את אחת הנשים הכי יפות בארץ ואת המנחה שאיתה!

את מערכת היחסים הרומנטית שלהם, החלו שדה ולוי לפני כשבע שנים – זאת, לאחר שאילנית הצהירה לא פעם שהיא "נדלקה" על אלירז, כשזה עוד השתתף בריאליטי שפרסם אותו. שדה הגיע להתארח בתכנית של מלכת היופי במיל' בערוץ המוזיקה – שם התלקח הרומן הלוהט שהסעיר את המדינה.

כזכור, ב-2012 תעשייה שלמה נדהמה לגלות שהזוג הדביק החליט להיפרד וללכת איש איש לדרכו. כמובן שלא עברו מספר שבועות והשניים שבו האחד לזרועות השנייה. מאז ועד היום השניים לא נפרדו, זאת למרות שמועות שקריות על פרידה לפני מספר שבועות שהתגלתה, כמובן כשקר מוחלט.

שדה, חיכה לצאת יום תשעה באב על מנת שיוכל לכרוע ברך ולשמוע את בת זוגו אומרת שהיא מוכנה לחיות לצידו לנצח, החליט ללכת על משהו פרטי וצנוע ובחר לעשות זאת בביתם הפרטי של השניים ברחובות.

אם אתם לא שולטים בהיסטוריה של הביצה המקומית – מדובר בסיבוב השני של לוי. כשהיתה בת 20, נישאה לזמר אייל גולן, איתו הביאה לעולם שני ילדים – ליאם ואלין – אשר מתגוררים איתה ועם אלירז במעונם המשותף שברחובות. שיהיה במזל.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן