אלי זרקה תקף באלימות את סימה בכר


אלי זרקה קיבל אזהרה ונמצאת על תנאי באח הגדול? מתנצל בפני סימה על הריב המסעיר! הריב המסעיר שהתרחש בימים האחרונים בין סימה ואלי ממשיך להכות גלים ברשתות החברתיות, בזמן שברחבי הרשת עוסקים בשאלה מה בדיוק קרה שם, תומר חשף במהלך שיחה שהיה ריב גדול בין סימה ואלי שגבר על פיזיות מי שלא ראה מוזמן, אלה שברחבי הרשת טוענים שהכל מוגזם והיה פחות ממה שתומר מתאר, כרגע ההפקה עוד לא נתנה את דעתה בנושא אלה שבכמה שיחות עם ישראל מהשעות האחרונות חשף פרטים.

אלי זרקה משתתף האח הגדול נכנס כסערה לתוך הבית וכבר הצליח לייצר כמה דרמות בתוך הבית שהמרכזית בניהן היא הריב עם סימה שלא שודר עדיין ולפי מה שנראה לא בטוח שגם ישודר במשדר המרכזי,לפי העדויות היה מדובר בריב לא פשוט שגרם להתערבות מצד כמה דיירים שהיו נוכחים אלה שעד כה אי אפשר לדעת בוודאות מה התרחש שם,אלה מי שנתן רמזים על כך שקרה משהו הוא דווקא אלי שחשף במהלך שיחה עם אביבית בחצר שהוא על תנאי באח הגדול וזה בתגובה שראה את סימה ומירב משוחחות ולא הרחיב על כך.

מאז אותו ויכוח שהיה בין סימה ואלי בתוך הבית נראה ששניהם לא היו רגועים השיחות שהיו עם האח הגדול ואלי כנראה עזרו להורדת המתיחות גם סימה שכבר עברה כמה שיחות עם האח הגדול לגבי כל האירועים שהתרחשו בבית והכוונה כרגע לגרום לשקט לתוך הבית בהמשך לכל זה אלי מתנצל בפני סימה, שיושבת בפינת האוכל, על התנהגותו לפני מספר ימים. אבל סימה שומרת על ארשת פנים רצינית ואינה מוכנה לסלוח לו בכזאת קלות. בהמשך אלי חולף על פניה, חוזר על דבריו ומדגיש שהוא באמת מתנצל בפניה מכל הלב. ברחבי הרשת הופתעו מההתנצלות אבל נראה שעדיין המעריצים של סימה חלוקים כאשר ברובם מתקשים לקבל את ההתנצלות כמו סימה שעדיין לא קיבלה את ההתנצלות וחלק קטן כן רוצים לתת הזדמנות ובכל זאת כולם רוצים שיהיה נעים בתוך בית האח הגדול. האם באמת יש סולחה בין סימה לאלי באח הגדול?? אלי זרקה נמצא על תנאי באח הגדול וקיבל אזהרה?? ועל מה בדיוק נמצא אלי על תנאי בבית? התפתחות משמעותית שחושף את הדרמה האמיתית

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן