למה הפקת האח הגדול צנזרה את המסר של מגי לישראל?


דיירי "האח הגדול" קיבלו מסרים מהבית מהקרובים והמשפחות. מי שעוד קיבל מסר הוא הדייר ישראל שבחוץ מחכה לו הדיירת לשעבר מגי אבל המסר של מגי צונזר. למה? שאלה טובה

למה בחרו הפקת "האח הגדול" לצנזר את המסר של מגי לישראל? במסר אישי שצלמה הדיירת לשעבר מגי טבבי סיפרה מגי כמה היא מתגעגעת ומחכה לו אבל בהפקה הראו לישראל רק את המסר מהחברים טובים ולא את המסר האישי ממגי. מיד לאחר שקיבל את המסר ישראל נכנס לחדר האח הגדול בשביל להבין למה לא קיבל מסר ממגי והיה נראה לחוץ בבית.

לפני מספר ימים עלתה מגי לשידור לייב בגלל כל הקללות והאיומים שהיא חוטפת ואמרה "אנחנו בני אדם אל תתנהגו כמו חיות, אנחנו לא שם. הכי פשוט זה לשבת מהצד השני של המסך וישר לשפוט מבלי להכיר את הבן אדם, מה הוא עבר וחווה בחיים, מה האמת שלי…תתנהגו בכבוד מינימלי"

בשבועיים מאז שהודחה מגיעה מגי לגבעות הצעקות וצועקת לישראל שהיא אוהבת אותו ומחכה לו אבל בימים האחרונים קיבלה מגי פניה מהפקת הריאליטי בבקשה להפסיק להגיעה לגבעת הצעקות וככה היא עשתה. לפי מקורבים מגי מאד נעלבה מהפקת "האח הגדול" על ההחלטה לצנזר אותה מהסרטון שצולם לישראל מהחברים הטובים שלו. מקרובים אחרים אומרים שתומכים של הדיירת שוקלים לתבוע את הפקת התכנית.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן