אחיה של ליהיא גרינר נפטר


רגע לאחר שנחתה בארץ מטיול עם אמה לאומן, קיבלה ליהיא גרינר את הבשורה הקשה ביותר: אחיה, אבי, קיבל התקף לב ונפטר בגיל 39 בביתו שבלוס אנג'לס. הכוכבת עושה ברגעים אלה את דרכה ללווייתו בלוס אנג'לס

בסוף השבוע האחרון טסה ליהיא גרינר עם אמה למספר ימי תפילות באומן שבאוקראינה, אך רגע לאחר שחזרו קיבלו השתיים בשורות מרות: אחיה של גרינר, אבי גרינר בן ה-39, המתגורר עדיין בלוס אנג'לס (משם עלו השתיים בשנים האחרונות), נפטר מהתקף לב.

כאמור, גרינר רק שבה ארצה למשפחתה בישראל ונאלצה לארוז מזוודה מיד ולעלות על טיסה מהירה לארה"ב כדי לחלוק כבוד אחרון לאחיה ז"ל. הטרגדיה הזו היא לא היחידה בחייה של גרינר, כשגם אביה נפטר בגיל צעיר יחסית מאותו מקרה מצער של התקף לב.

על המוות האכזרי שיתפה גרינר בעמוד האינסטגרם שלה שם כתבה, "אני בדרך ללוס אנג'לס. הלוואי וזה היה בשביל לפגוש את המשפחה ולבלות ביחד, אבל זה לא המקרה. נאלצתי לארוז מזוודה בעשרים דקות ולצאת לשדה התעופה מבלי להיפרד מהילדים שלי שישנו באותו הזמן מהסיבה שאחי האהוב נפטר". גרינר עוד הוסיפה כי אחיה נפטר מהתקף לב וכי בעיות לב הן דבר גנטי במשפחתם – אביה מארק נפטר בגיל 45 מהתקף לב, סבה בגיל 50 ובת דודתה בגיל 39. יהי זכרו ברוך.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן