החברה של עומר אדם עברה תאונת דרכים


הדוגמנית העולה עדן פינס, בילתה הבוקר באירוע נוצץ – אך כמה שעות אחר כך, עברה תאונת פגע וברח קשה בחוף הים, שהותירה אותה מדדמת ושבורה. הצמוד המוכחש, עומר אדם, ראה את התמונות הקשות?

בשבועות האחרונים, כנראה שאין אחד שמתעניין בביצת הבידור המקומית ולא שמע על עדן פינס – ההיא בקליפ "קרמלה" או כפי שאחרים מכירים אותה, הדוגמנית שלא מאשרת ולא מכחישה שהיא מנהלת סוג-של-קשר-רומנטי עם הזמר עומר אדם. עם זאת, אחר הצהריים ה"איט גירל" העסוקה, שרק הבוקר (א') הפציעה באירוע מתוקשר, עברה אירוע מזעזע – תאונת פגע וברח בתל אביב, שהותירה אותה מדממת ושבורה

מתברר שפינס, עברה תאונת דרכים כאשר רוכבת אופניים פגעה בה בעת שרכבה על הקורקינט בחוף ירושלים שבתל אביב ומיד אחר כך המשיכה לנסוע – כך שנפגעה ונחבלה ברגליה, בידה וכן בפניה, מה שהותיר את אפה מדממת ואף פגע בשיניים של הדוגמנית. מה קרה רגעים אחר כך? פינס פינתה את עצמה לקבלת טיפול רפואי וצילמה את התיעוד לרשת החברתית.

צעד מוזר, כיוון שהייתה יכולה לצור קשר עם מד"א או לפחות עם הצמוד (כנראה) עומר אדם, אך במקום החליטה לתעד את הפציעות, לפרסם ברשת ואף לפרט ש"תודה רבה לכלבה שנכנסה בי עם האופניים וברחה". אחר כך, כתבה פינס ש"גם שברה לי את השן. מפה לשם, רפא שינים דחוף?", לפני שפונתה לטיפול אצל רופא פרטי. רק בריאות.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן